Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb sinds gisteren een pm gestuurd naar feb, om af te spreken eventueel ergens in antwerpen want dat is toch de plaats waar je hem kan ontmoeten nietwaar. Nog steeds geen reactie 24u later. Nochtans zie ik dat hij het pm heeft gelezen.
Iemand een idee waar die uithangt?
Geen idee waar ie uithangt... maar ik heb alvast wel 'n antwoord gekregen op m'n PM.
(maandag 18.00u verstuurd, dinsdagmorgen antwoord)
Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN
Daarnet even de boeken (2007+2008) gaan ophalen bij Feb. Dank voor de vlotte afhandeling! Even vluchtig ingekeken, voordat ik ze in cadeaupapier wikkel en onder de boom leg... Wat zien ze er prachtig uit.
Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN
Gisteravond bij MM geweest om een doosje boeken tot bij Skitch te brengen, én mijn bestellingske te kunnen meekrijgen .. net op tijd om het gisteravond te kunnen bewonderen op de fotoclub .. superboek weeral, mijn oprechte dank weeral aan het BoF Team !!!!
Comment