Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital's server

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Belgiumdigital's server

    Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen Bekijk bericht
    mits een correctie configuratie en gebruik van de twee servers samen zal het vrijwel onmogelijk zijn om met de forum gebruikers zo'n server overbelast te krijgen
    Voor de eenvoudig van de config doen we het met één machine. Deze machine moet het zeker kunnen trekken voor een eind.
    De oude machine is reeds 4 jaar oud en uit garantie, vandaar dat deze ook binnenkort te koop zal aangeboden worden.

    Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen Bekijk bericht
    'k ben benieuwd wat die nieuwe diensten zijn waar men altijd zo misterieus over spreekt!
    Nieuwe diensten? Die zijn dacht ik eigenlijk gekend. Er is een nieuwe website in ontwikkeling welk wat periodes heeft gekend van stilte. Zoals je weet is belgiumdigital voor iedereen een vrije tijd project. Ook zullen er voor VZW leden portfolio mogelijkheden zijn.

    Waar Fred. specifiek naar wijst is tuning van zowel website als forum in functie van SEO.

    mvg,
    peter

    Comment


    • #17
      Re: Belgiumdigital's server

      dat SEO is een interessant onderwerp.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Belgiumdigital's server

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        dat SEO is een interessant onderwerp.
        grt,bouk.
        Zeker als je weet dat belgiumdigital het eigenlijk met weinig seo al heel goed doet in Google. Doe hier nog friendly urls & correct gebruik van H1 en H2 tags bij en je kan op termijn waarschijnlijk betere resultaten krijgen als de paginas van sommige fabrikanten

        'k vrees alleen dat je voor friendly urls in de problemen kan komen met dubbele topics met dezelfde titel (ik vermoed dat dit toegelaten was?)
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

        Comment


        • #19
          Re: Belgiumdigital's server

          Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen Bekijk bericht
          Doe hier nog friendly urls & correct gebruik van H1 en H2 tags bij en ...
          En nog veel meer.


          Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen Bekijk bericht
          'k vrees alleen dat je voor friendly urls in de problemen kan komen met dubbele topics met dezelfde titel (ik vermoed dat dit toegelaten was?)
          Was toegelaten, maar zal geen probleem opleveren. URL zal vermoedelijk bestaan uit forum / topic id + titel

          mvg,
          peter

          Comment

          Working...
          X