Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vanaf 6 juni 2008 is er een wijziging voor onze rekeninginformatie.
Rekeningnummer: 735-0201505-24 (Belgiumdigital vzw)
IBAN : BE81 7350 2015 0524
BIC : KREDBEBB
gezien dit draadje een gevolg is van problemen vanuit Nederland, geldt dit dan ook voor de belgen? (Op de VZW-link staat nog een 979-rekeningnummer, vandaar m'n vraag)
gezien dit draadje een gevolg is van problemen vanuit Nederland, geldt dit dan ook voor de belgen? (Op de VZW-link staat nog een 979-rekeningnummer, vandaar m'n vraag)
Niet voor lang meer
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
De oude rekening bestaat nog, en kan voorlopig nog gebruikt worden.
De pagina's in ons web moeten nog aangepast worden. Zodra onze admin wat tijd vindt, dan komt dit ook weer in orde.
Om problemen in de toekomst te vermijden heb ik het oude nummer al geschrapt uit de lijst van begunstigden bij mijn pc-banking.
Anders stort ik volgende keer waarschijnlijk het lidgeld toch op de oude rekening.
Om problemen in de toekomst te vermijden heb ik het oude nummer al geschrapt uit de lijst van begunstigden bij mijn pc-banking.
Anders stort ik volgende keer waarschijnlijk het lidgeld toch op de oude rekening
Dat wordt inderdaad volgend jaar waarschijnlijk een probleem voor BD ... zal je goeie voorbeeld maar alvast volgen
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Anders stort ik volgende keer waarschijnlijk het lidgeld toch op de oude rekening.
Heb dat ook gedaan, over pakweg een half jaar herinner ik me die verandering toch niet meer en zou gewoon het oud nummer gebruiken
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment