Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene-bollen-politiek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groene-bollen-politiek

    VZW leden hebben de mogelijkheid om binnenkort een grotere avatar te plaatsen.
    Wegens technische redenen is er dan meer ruimte noodzakelijk in de header voor VZW-leden.

    Daarom wordt overwogen om de toewijzing van de groene bollen om te keren.
    Dat betekent dat de niet-VZW-leden een groene bol krijgen in plaats van de VZW-leden.
    Bij de VZW-leden zou dus de groene bol verdwijnen om plaats te maken voor een grotere avatar.
    38
    ja
    0%
    11
    ja, mits andere kleur
    0%
    4
    neen
    0%
    15
    geen mening
    0%
    8

    The poll is expired.


  • #2
    Re: Groene-bollen-politiek

    Bedoel je dan de schermafbeelding of de profielafbeelding ?
    Ik vind het net duidelijk zo wie lid is en wie niet, ik gebruik trouwens alleen maar de schermafbeelding.
    Is het niet mooier wanneer ieder lid met éénzelfde symbool weergegeven word ?
    Ik vind het in elk geval niet logisch om standaard iedereen van zo'n bol te gaan voorzien.

    Mijn mening hangt dus ergens tussen 2 & 3

    Is een poll niet handiger voor zoiets ?
    Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

    Comment


    • #3
      Re: Groene-bollen-politiek

      Zou liever een vis zien
      Zeker deze dag

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Groene-bollen-politiek

        Ja, mits vismodel.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Groene-bollen-politiek

          eindelijk, ik vond die groene bol maar niks
          dus OK
          Is dat geen polemiek?
          Last edited by CH Photography; 31 maart 2008, 23:13.
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Groene-bollen-politiek

            Is dat niet voor die groene bol dat we betalen ? En dan afpakken... nee, mijn bol moeten blijven staan. 't Staat trouwens prima bij 't rood in mijn avatar .
            Nja, 't kan me eigenlijk geen jota schelen. Als ik een groene bol wil, zet ik er hier wel één .
            Voor mij hoeft een grotere avatar eigenlijk ook helemaal niet. Misschien wel meer plaats in de handtekening binnen een paar jaar, anders krijg ik mijn materiaal er niet meer in .

            Comment


            • #7
              Re: Groene-bollen-politiek

              Id dit een 8 minuten te vroege aprilvis?
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: Groene-bollen-politiek

                <><
                Oorspronkelijk geplaatst door Forumleiding
                VZW leden hebben de mogelijkheid om binnenkort een grotere avatar te plaatsen.
                dat is nu toch al zo?
                Daarom wordt overwogen om de toewijzing van de groene bollen om te keren.
                is het écht vanwege de grotere avatar dat dit zou worden omgekeerd?

                laat gewoon die groene bol (leden én niet-leden) achterwege.
                en laat de leden ervoor kiezen om zichzelf als vzw-lid kenbaar te maken.
                bv door het vermelden van hun BD-nummer achter hun naam en/of status op het forum.

                one very confused mm ...
                mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • #9
                  Re: Groene-bollen-politiek

                  Ik heb voor neen gestemd omdat ik persoonlijk vind dat een lidmaatschap uitgedrukt mag worden in een uniform symbool.
                  Ik heb niets tegen grotere avatars en heb er ook niets op tegen dat alle andere leden een (dan wel andere kleur) bol krijgen maar ik blijf erbij om voor éénzelfde symbool te gaan als het je steun aan dit forum aangeeft.

                  Als het straks niet zo is zal ik er ook niet van wakker liggen zulle er zijn belangrijkere dingen in het leven
                  Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

                  Comment


                  • #10
                    Re: Groene-bollen-politiek

                    'T is een graptjen zeker.

                    Er is plaats goenoeg in de header.
                    Ik zou zelfs voorstellen om naast de huidige informatie, zoals aftar, wel of geen groene boel, en naam, status, ... etc, daar ook de essentiële informatie te plaatsen van de poster.

                    Bijkomende informatie met betrekking tot de persoon met wie je de threadt onderhoudt.
                    info uit het openbaar profiel rechtstreeks zichtbaar maken in de header, zonder daarbij nogmaals op zijn/haar naam te klikken om te weten met wie je "dealt" / Dit op vrijwillige basis natuurlijk.
                    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                    Comment


                    • #11
                      Re: Groene-bollen-politiek

                      Ik zou graag een paarse dodecaëder hebben i.p.v. een groene bol.
                      Meer foto's op mijn website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Groene-bollen-politiek

                        'k Ben volledig tegen dit nieuwe voorstel.
                        Als het er toch zou doorkomen dat we een grotere avatar krijgen i.p.v. een groene bol dan neem ik een groene, grote avatar.
                        Deze mogen jullie alvast plaatsen:



                        'k Heb die ook nog in een groter formaat, indien mogelijk.

                        Groetjes
                        Skitch
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Groene-bollen-politiek

                          Als alleen VZW-leden mogen stemmen, waarom staat dit draadje dan gewoon in "BD-mededelingen"?
                          De namen van de stemmers staan onder de gekleurde procent-balkjes van de enquete. Dat is natuurlijk om precies te weten welke visjes gebeten hebben.

                          Volgend jaar beter, meisjes en jongens!
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Groene-bollen-politiek

                            Ik zie graag een trosje groene druiven , die zijn hier genoeg.
                            Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                            Canon eos 7D Mijn site

                            Comment


                            • #15
                              Re: Groene-bollen-politiek

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Als alleen VZW-leden mogen stemmen, waarom staat dit draadje dan gewoon in "BD-mededelingen"?
                              De namen van de stemmers staan onder de gekleurde procent-balkjes van de enquete. Dat is natuurlijk om precies te weten welke visjes gebeten hebben.

                              Volgend jaar beter, meisjes en jongens!
                              Volgens mij mag iedereen stemmen hoor, en hij loopt tot 8 april ??
                              Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                              Canon eos 7D Mijn site

                              Comment

                              Working...
                              X