Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droevig nieuws....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Droevig nieuws....

    Hallo,

    Ook vanwege mij oprechte deelneming en sterkte ...

    jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #32
      Re: Droevig nieuws....

      Mijn oprechte deelneming en veel sterkte.........
      mvg, waulus
      Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

      Comment


      • #33
        Re: Droevig nieuws....

        Beste mensen,

        Nogmaals hartelijk dank voor jullie steunende woorden.

        Inmiddels zijn we meer dan een week verder.

        Na de laatste groet en de begrafenis eerder deze week hebben we hiermee fysiek afscheid genomen van mijn zoons vriendin. Het is allemaal nogal aangrijpend geweest en enkel tijd zal ons leren leven met de leegte. We troosten ons nu met de gedachte dat ze altijd in onze herinneringen zal verblijven.

        Mijn zoon evolueert lichamelijk goed. Hijzelf hield er een ingeklapte long, enkele gebroken ribben, een gebarsten elleboog en meerdere barsten in het bekken aan over. De revalidatie zal zeker nog veel tijd in beslag nemen, voornamelijk het bekken is een kopzorg, de eerste drie maanden mag het rechterbeen geen druk uitoefenen op het bekken.

        Met vriendelijke groeten.

        Comment


        • #34
          Re: Droevig nieuws....

          Jij, en je gezin, en het gezin van de vriendin van jouw zoon, hebben al heel wat te verwerken gekregen. Medeleven , maar ook hoed af! Want je hebt moed nodig om dat allemaal te dragen.

          Zorg nu (heel) goed voor je zoon.
          Veel sterkte gewenst.

          Groetjes
          Skitch
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #35
            Re: Droevig nieuws....

            Onze oprechte en innige deelneming en veel sterkte .

            Erik.D en Trees.K

            Comment


            • #36
              Re: Droevig nieuws....

              sterkte!!!

              Comment


              • #37
                Re: Droevig nieuws....

                mijn oprechte deelneming en steun tijdens deze moeilijke periode!

                Comment


                • #38
                  Re: Droevig nieuws....

                  Alle sterkte toegewenst in deze droevig tijde....

                  Comment


                  • #39
                    Re: Droevig nieuws....

                    Peter,

                    Ik wens je heel veel sterkte met dit gebeuren en natuurlijk ook heel veel sterkte met de verwerking van het verlies van een dierbare...

                    En natuurlijk ook voor je zoon, wens hem van harte beterschap.
                    Nikon D70 + Tamron 28-300

                    http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Droevig nieuws....

                      Oprechte en innige deelneming.
                      Veel beterschap voor je zoon.
                      Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

                      Comment


                      • #41
                        Re: Droevig nieuws....

                        Veel sterkte gewenst met dit vreselijk gebeuren en hopelijk snel
                        beterschap met je zoon.
                        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Droevig nieuws....

                          Als newby hier ken ik je (nog) niet, maar dit soort ongevallen zouden niet mogen gebeuren We wensen je veel sterkte in deze moeilijke tijden.
                          Sony A350 - Sigma 18-50 F2.8 EX - Sigma 70-200 F2.8 II EX
                          (en een paar Alfa Romeo's ;-) )

                          Comment


                          • #43
                            Re: Droevig nieuws....

                            Veel meer dan me mijn intense gevoelgens van mede leven betuigen kan ik niet doen.
                            Mogelijks is het "een pleister op een houten been" om het leed te verzachten, maar het jullie ontnemen kan ik echt niet (of ik zou God moeten zijn).
                            Al ben ik mogelijks maar een (zéér) kleine steun om het dragen van het leed te verzachten, dan doe ik dit bij deze met een oprecht gevoel van mede leven.
                            Ik ken u niet maar toch schrijf ik dit met een crop in de keel uit puur inlevingsvermogen.
                            Verdriet slijt, zegt men, maar het is wel zéér traag; er zal steeds een wonde overblijven.
                            Ik hoop voor uw zoon dat hij niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk (in de goede zin van het woord!) de klap mag te boven komen.
                            Een raad aan uw zoon (maar wie ben ik om het te zeggen !) toch durf ik het aan. Denk aan de mooie momenten met uw vriendin en trek u hieraan op in moeilijke momenten. Ik denk, alles ten spijt, dat zij uw toch op een of ander manier gelukkig mag zien.
                            Veel sterkte en genegenheid aan alle betrokkenen en veel steun aan elkaar.
                            Canon011
                            Nikon D70S met kitlens 18-70.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Droevig nieuws....

                              Heel veel sterkte voor jou, je zoon, jouw familie gewenst op de moeilijke weg van het verwerken van dit immense verdriet en het terug oppakken van de draad van het leven.

                              Chris
                              Geniet van foto's maken

                              Comment


                              • #45
                                Re: Droevig nieuws....

                                Mijn oprechte deelneming.

                                Comment

                                Working...
                                X