Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Erik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bedankt Erik

    Gezien het aantal reacties hier en door wie (met name de "anciens" (hoewel ik een hekel heb aan die benaming gebruik ik hem voor de duidelijkheid toch maar even )) heeft Erik de juiste beslissing genomen ...

    Gr. X.

    Comment


    • #17
      Re: Bedankt Erik

      Hm, inderdaad jammer, al wist ik niet dat de FotoSchool er mee stopt. Ik heb er ooit ook aan deelgenomen en vond het bijzonder interessant.
      Langs Vlaamse Wegen een gratis Video Podcast voor Wandel Liefhebbers.
      iTutor PodCast Mac Video Tutorials voor de Vlaamse Mac gebruiker.

      Comment


      • #18
        Re: Bedankt Erik

        Gelukkig kan je nog van zijn kennis genieten via zijn on-line (betalende) cursussen.
        Gratis betekent meestal dat de kandidaten de inzet van de leraar niet naar waarde schatten.
        Jammer,maar 't is niet dat Eric niet genoeg alarm signalen gegeven heeft hé?

        Comment


        • #19
          Re: Bedankt Erik

          Ook van mij bedankt Eric je was altijd een heel waardevoller poster op dit forum! En veel geluk.

          Comment


          • #20
            Re: Bedankt Erik

            Gisteren sprak ik Erik weer eens sinds redelijk lange tijd..........

            Weer als vanouds vergelijkingen trekken....heerlijk.

            Man met kennis en humor...................J. thanks too !
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #21
              Re: Bedankt Erik

              Idd een waardevol medewerker, én vriend, van deze website !
              En ja, ik heb ook nog jouw boek, zo leerde ik de eerste knepen van het digitale vak ...
              En je was op menig SD aanwezig, ook op die van Oostende in 2004 (die ik samen met 2 anderen organiseerde .. dat waren nog eens tijden trouwens, met 75 deelnemers toen)

              Dus, hartelijk dank voor je inzet en inbreng !!!

              Peter
              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

              Comment


              • #22
                Re: Bedankt Erik

                Erik en natuurlijk ook Jackie, twee heerlijk gezellige en lieve mensen die oa heel veel hebben gedaan in het verleden. Erik oa samen met enkele anderen BD groot gemaakt en daardoor forum bezoekers ook weer enthousiast gemaakt met hun eigen enthousiasme. Jacki als mede bezoekster op BD, maar ook de rechterhad van Erik heeft natuurlijk haar steentje bij gedragen, net als al die oude BD oprichters de vrijheid krijgen van hun partner om de vele uurtjes in BD te steken waar zoveel mensen profijt van hebben gehad en nog steeds hebben.

                Aan al die geweldige gasten, bedankt voor jullie inspanningen, dankzij jullie ben ik gevormd tot de fotograaf die ik heden ben
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment

                Working...
                X