Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumstructuur update.... 1ste fase

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    Dus nog niet beginnen mekkeren en panikeren alvorens alles op zijn plaatst staat.

Zo voel ik het ook aan.

Geef de dingen en de forumbeheerders toch even tijd mensen !
    Geduld is toch zo'n schone deugd.
    Meer foto's op mijn website

Comment

De grijze vlakken zijn blijkbaar zonet verdwenen: stuk-ken beter zo
      Ook van mij een dikke merci voor het geleverde denk- en uitvoeringswerk

Groetjes
      K@rel
      Is this the real life? Is this just fantasy?
      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Re: Forumstructuur update....

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
        Dus als ik het goed begrijp kunnen niet betalende leden geen foto's meer posten waar ze trots op zijn, die ze willen delen met anderen en waar ze niet direct een beoordeling van verwachten
        Na de uitleg van Sugar snap ik het
        Showcase blijft zoals voorheen...alleen als de foto niet voldoende showcasewaardig is kan/mag je je aan harde kritieken verwachten.

En hoe het er nu uitziet...heel goed! Alles is overzichtelijker dan gisterenavond/vanmorgen en past beter in hert forumgeheel.
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
          Wat zijn jullie toch ongeduldig.
          De 1e fase is pas uitgevoerd en gelijk al tam tam.

Volgens de voorgestelde forumstructuur komt het er uiteindelijk zo uit te zien.

FotoHoek
          Hall Of Fame
          Beginnershoek
          Architectuur

FotoBeoordeling
          ShowCase

Dieren
          FotoBeoordeling
          ShowCase

Fotoverhalen
          Journalistiek & Evenementen

FotoBeoordeling
          ShowCase

Macro
          FotoBeoordeling
          ShowCase

Dus nog effe geduld zou ik zeggen.
          mvgr
          antoine200
          Dit is geen kwestie van ongeduldig zijn of niet. Waarom staat er hier wel een onderscheid voor evenementen (showcase en beoordeling) en geeft een ander aan dat er al genoeg onderverdelingen zijn en laat men blijken dat dit voor evenementen niet hoeft.. Jullie praten toch met elkaar. (smiley niet vergeten te lezen aub).
          Het probleem is ook niet dat concertfotografie een afzonderlijk hoekje nodig heeft zoals ik ergens lees dat dit door mij zou gevraagd worden . Alleen, zoals het oorspronkelijk gepresenteerd werd was journalistiek een plaats waar je met alles terecht kan , mooie opname en minder mooie ( een lichte vorm van dumpen). Mijn vraag was en is alleen waarom ook geen onderscheid (showcase en beoordeling) in evenementen. Niet meer niet minder. Het feit dat ik niet alleen sta met mijn vraag is er natuurlijk ook.
          Last edited by vinstermik; 30 december 2007, 18:59. Reden: taalfoutje (maar misschien zijn er nog. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
            Concertfotografie is toch niet verboden geworden en was vroeger toch ook geen apart onderdeel binnen evenementen ??
            Gaan die liefhebbers van concertfoto's nu wegblijven omdat er naast de andere topics met foto's van ballonevenementen, zandsculpturen, ijssculpturen, straattheater, vuurwerk, nu ook enkele topics met journalistieke foto's gaan bijkomen ?
            Nee toch ???
            Mee eens, de mogelijke gevolgen van de uitbreiding van "evenementen" lijken mij ook overroepen (en de onderverdeling beoordeling-showcase voor journalistiek is ook voorzien, die zal er dus in de volgende updates wel komen).

Zou een omschrijving "journalistiek en evenementen" meer duidelijkheid brengen?

Groetjes
            K@rel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk bericht
              Mee eens, de mogelijke gevolgen van de uitbreiding van "evenementen" lijken mij ook overroepen (en de onderverdeling beoordeling-showcase voor journalistiek is ook voorzien, die zal er dus in de volgende updates wel komen).

Groetjes
              K@rel
              Waarvoor mijn dank ( en waarschijnlijk ook van anderen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                Waarom staat er hier wel een onderscheid voor evenementen (showcase en beoordeling) en geeft een ander aan dat er al genoeg onderverdelingen zijn en laat men blijken dat dit voor evenementen niet hoeft..
                Vinstermik,

Sugar bedoelde dat het onderscheid tussen 'journalistiek' en 'evenementen' niet hoeft, juist zoals er geen verschil gemaakt wordt tussen 'mensen' en 'modellen'

Groetjes
                K@rel

Comment

Vinstermik,

Sugar bedoelde dat het onderscheid tussen 'journalistiek' en 'evenementen' niet hoeft, juist zoals er geen verschil gemaakt wordt tussen 'mensen' en 'modellen'

Groetjes
                  K@rel
                  Karel, dat journalistiek en evenementen een onderdeel vormen is niet mijn probleem. Mijn eerste en enige vraag was alleen waarom geen onderscheid Showcase en Beoordelen. Ik meen niet meer gevraagd te hebben. Of toch?

Comment

Karel, dat journalistiek en evenementen een onderdeel vormen is niet mijn probleem. Mijn eerste en enige vraag was alleen waarom geen onderscheid Showcase en Beoordelen. Ik meen niet meer gevraagd te hebben. Of toch?

Een beetje geduld aub in plaats van een hele namiddag te lopen drammen. Zoals Zunoel al zei, er worden nog enkele aanpassingen doorgevoerd.
                    Er zijn hier een heleboel mensen die blijkbaar niet willen snappen dat deze website door vrijwilligers worden gerund en dat die ook nog een privéleven hebben (die ten gevolge deze operatie een aanzienlijk deel van dit week-end in BD geïnvesteerd hebben)

sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Groetjes
                      K@rel
                      Voilà, nagel op de kop.
                      Voor mij is journalistiek gelijk aan "actueel nieuws".
                      Een foto-journalist moet ook altijd klaar staan, op zijn hoede zijn,
                      ter plaatse zijn enz. enz.
                      Dat kost moeite, werk en beschikbaarheid, tijd.
                      En dan nog mooie foto's afleveren...

Evenementen zijn zo alledaags en voorspelbaar, ze zijn aangekondigd.
                      Het lijkt mij ook niet direct de plaats om mooie foto's te maken OF
                      je moet een bevoorrechte positie hebben tijdens evenementen.
                      Alhoewel, iemand met talent of veel geluk (?) maakt overal goede foto's

Het beste vind ik dat er openlijk en zichtbaar nu, iets is gedaan voor de echte beginners.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

En alweer allemaal perfect opgelost
                        Peter, ik heb je post toch nog net gelezen, hoor
                        Thx!

Groetjes
                        K@rel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Evenementen zijn zo alledaags en voorspelbaar, ze zijn aangekondigd.
                          Het lijkt mij ook niet direct de plaats om mooie foto's te maken OF
                          je moet een bevoorrechte positie hebben tijdens evenementen.
                          Alhoewel, iemand met talent of veel geluk (?) maakt overal goede foto's
                          Het beste vind ik dat er openlijk en zichtbaar nu, iets is gedaan voor de echte beginners.
                          Met het risico het verwijt te krijgen dat ik meer dan 10 postings deed de laatste 24 uur toch een vraag aan Theo. Meen jij echt dat het vanzelfsprekend is dat je zoals je zelf schrijft "goede foto's maakt" van podiumoptredens ( = evenement) wanneer je een bevoorrechte positie hebt tijdens een evenement?

Comment

Met het risico het verwijt te krijgen dat ik meer dan 10 postings deed de laatste 24 uur toch een vraag aan Theo. Meen jij echt dat het vanzelfsprekend is dat je zoals je zelf schrijft "goede foto's maakt" van podiumoptredens ( = evenement) wanneer je een bevoorrechte positie hebt tijdens een evenement?
                            Neen neen R*.
                            Het is niet vanzelfsprekend.
                            Uit voorzorg zei ik zelf:
                            "Alhoewel, iemand met talent of veel geluk (?) maakt overal goede foto's"
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Mooi!!! Nu heeft BD eindelijk iets wat de groten der aarde ook hebben; subforums.

Knap werk geleverd mensen, dit kan een grootschalig forum alleen maar ten goede komen.

Prettige eindejaarsfeesten.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Een forse update die in mijn ogen een verbetering is (wel nog effe wennen) uitgevoerd met een minimum aan downtime!

Goed gedaan allemaal
                                Groetjes, KC
                                www.sportbeelden.com

Comment

Working...
                                X