Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumstructuur update.... 1ste fase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

    Was wel handig geweest dat er ergens info van te vinden zou zijn of een mooie RSS of XML button Misschien ook handig om wat richtlijnen voor de mensen die nog Internet Explorer 6 gebruiken omdat daarin geen ingebouwde RSS-reader bijzit..enkel vanaf IE7 (en inloggen op het forum natuurlijk).

    Werkt natuurlijk geweldig, de feeds zijn exact wat ik nodig heb en ik denk moest dit kort beschreven staan dat er nog wel mensen dit heel handig zullen vinden. De RSS layout is veel handiger dan het forum zelf. Bedankt Sugar!

    Comment


    • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

      Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
      Was wel handig geweest dat er ergens info van te vinden zou zijn of een mooie RSS of XML button Misschien ook handig om wat richtlijnen voor de mensen die nog Internet Explorer 6 gebruiken omdat daarin geen ingebouwde RSS-reader bijzit..enkel vanaf IE7 (en inloggen op het forum natuurlijk).

      Werkt natuurlijk geweldig, de feeds zijn exact wat ik nodig heb en ik denk moest dit kort beschreven staan dat er nog wel mensen dit heel handig zullen vinden. De RSS layout is veel handiger dan het forum zelf. Bedankt Sugar!
      Via deze handige link, vind je de nodige informatie
      Een goede RSS reader is o.a. RSSOwl
      Het email programma Thunderbird heeft eveneens een ingebouwde reader.
      Alternatief is een online reader, zo heb je je favoriete feeds overal dichtbij je, Google is er eentje van.

      Als je in google even zoekt op RSS reader vind je massa's informatie.

      Veel leesplezier alvast !

      Comment


      • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

        Daar had ik gekeken hoor maar ik had enkel op RSS gezocht en niet op RSS feed, mea culpa ?

        IE7 (waar ik mee werk) heeft een RSS reader aan boord maar het was me nooit opgevallen bij belgiumdigital.be (toch handig zo'n RSS button al was het maar om het te tonen ).

        Zowel James & Sugar => heel hard bedankt!

        Comment


        • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

          De huidige struktuur van het forum is wat omslachtiger geworden tegenover vroeger. Zou het niet eenvoudiger zijn om 2 categorieën te voorzien: showcase en fotobespreking. En daar een kolom bijvoegen om de categorie aan te duiden in de zin van 'mensen, architectuur, enz.' Dat zou het voordeel hebben dat wie op het forum gaat direkt kan zien wie er recent gepost heeft en in welke categorie. Het zou nogal wat 'klikjkes' uitsparen en het geeft m.i. een beter overzicht. Maar daarvoor zal het wel te laat zijn zeker ?

          Comment


          • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

            Bij gebrek aan een Tips & Suggesties forum zal ik het maar hier posten.
            Waarom bestaan de 'Fotodiscussie' en 'Fotodiscussie Extra' nog als deze niet meer gebruikt worden?

            Comment


            • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

              Oorspronkelijk geplaatst door Sennec Bekijk bericht
              Bij gebrek aan een Tips & Suggesties forum zal ik het maar hier posten.
              Waarom bestaan de 'Fotodiscussie' en 'Fotodiscussie Extra' nog als deze niet meer gebruikt worden?
              Omdat daar nog een hoop informatie te vinden is van eerdere postings . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

                Hallo,

                Net zoals Sennec, ook een beetje bij gebrek aan een topic Tips en Suggesties, zal ik het hier maar posten.

                Ik ben nog maar een tweetal weken bezoeker van dit forum en weet de zoekfunctie al vrij goed staan . Vandaag ben ik op zoek geweest naar een thread ivm UV-filters en krijg meerdere pagina's aan zoekresultaten. Hierbij kwam het idee in me op of het niet interessant zou zijn om een aparte topic-rubriek te maken voor Sticky's. In deze rubriek kunnen de moderatoren dan de topics aanmaken die algemeen en interessant genoeg zijn om te blijven staan, zoals UV-filters bvb. Zo'n topic zou interessant kunnen zijn om naar te verwijzen voor alle nieuwkomers en zou een oplossing kunnen bieden voor het meerdere keren starten van een gelijkaardige thread.

                Gewoon een ideetje, maar wel benieuwd naar een eventuele reactie.
                Mvg,David
                [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                Comment


                • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

                  Sticky's willen we juist zoveel mogelijk vermijden Met de nieuwe forumupdate in het vooruitzicht zal er waarschijnlijk ook een verbeterde zoekfunctie mogelijk zijn, dat wordt op dit ogenblik nog uitgedokterd . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

                    het is mss al ergens vernoemd, maar via de zoek functie vind ik het niet, vandaar m'n vraag: waar is de chat naartoe???? die staat niet meer op de balk van instellingen-FAQ-ledenlijst- etc, is ie verwijderd???
                    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
                    My travel photography site

                    Comment


                    • Re: Forumstructuur update.... 1ste fase

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hanzzz Bekijk bericht
                      waar is de chat naartoe???? die staat niet meer op de balk van instellingen-FAQ-ledenlijst- etc, is ie verwijderd???
                      De chat stond in een menu hoger welk er nu tijdelijk niet meer is. We zullen evalueren wat we met de chat doen als de nieuwe site er is.

                      mvg,
                      peter

                      Comment

                      Working...
                      X