Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moesten nieuwe leden dan nu een keycord ontvangen? Of enkel degene die ze vorig jaar misgelopen zijn?
Hier geen keycord (nieuw lid) maar verder alles ontvangen!
ZABB, als nieuw lid zou je inderdaad een keycord moeten ontvangen hebben, de persoon die hier voor instaat is helaas een weekje op vakantie, dus graag nog even geduld . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
ZABB, als nieuw lid zou je inderdaad een keycord moeten ontvangen hebben, de persoon die hier voor instaat is helaas een weekje op vakantie, dus graag nog even geduld . . .
Heb het even nagekeken, en de betaling is binnen van 4/1.
De kaart is ook opgenomen in het eerste deel files om af te drukken bij Elka.
Neem aan dat ze nog ergens bij de post zit, vermits al de kaarten de deur uit zijn.
Als ze de komende dagen nog niet is aan gekomen, even na 8/2 informeren bij het secretariaat.
De postduif was blijkbaar het noorden kwijtgeraakt want ze is 2 keer langs Antwerpen gepasseerd
Lidkaart, keycord en brief vandaag dan toch toegekomen. Thanks
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
De link werkt niet omwille van nog een op te lossen probleempje met de server en website-vernieuwing. Hopelijk is dit binnen enkele dagen hersteld.
Ik maak er een 'mededeling' van als het probleem opgelost is.
ik heb me verleden week ook lid gemaakt en de betaling ook uitgevoerd!
komt er nu ook een lidkaart ed naar mijn richting?
wat is een keycord?
wanneer gaat mijn lidmaatschap definitief in, want zie ook nog geen groene stip?
ik heb me verleden week ook lid gemaakt en de betaling ook uitgevoerd!
komt er nu ook een lidkaart ed naar mijn richting?
wat is een keycord?
wanneer gaat mijn lidmaatschap definitief in, want zie ook nog geen groene stip?
vriendelijke groeten
johnny
In #1 van dit topic lees ik : - Je krijgt een lidkaart en keycord
(verzendingen gebeuren 4x per jaar: jan., april, juli, okt.)
Nog eventjes geduld dus...
De groene bollen worden denk ik sneller uitgedeeld.
De laatste verzendingen gebeuren BEGIN okt., net voor de Algemene Vergadering.
Groene bollen, en dus ook toegangsrechten tot het vzw-forum, worden minstens 1x per week verdeeld.
@ JVS : Voor het ene ben je te laat, het andere komt nog.
Comment