Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ben verleden week ook lid geworden, krijg ik nu ook zo'n groene bol ??
Nicky
Ja hoor, normaal worden de bolletjes op 20 januari verdeeld
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb ook mijn lidmaatschap vernieuwd !
Ben van plan me dit jaar terug meer foto's af te werken en ook hier te posten
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Verdorie, ik was het rats vergeten, maar dankzij een herinneringsmail dacht ik er terug aan. Ik heb direct overgeschreven via PC banking en dan kunnen we weeral een jaartje verder
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Ik ben het niet vergeten, heb voor mij en mijn vrouw (DigitalMacro) betaald, bevestiging gekregen en wat krijg ik heden ...
Beste,
In 2007 was je vzw-lid bij Belgiumdigital. Tot op heden hebben we geen vernieuwing van je lidmaatschap ontvangen.
Indien dit een vergetelheid is, dan heb je nog even de tijd om dit in orde te brengen. Op 20 jan. 2008 sluiten we de eerste lidgeld-periode af en eindigen de toegangsrechten tot het vzw-forum voor degenen die hun lidmaatschap niet vernieuwden.
Als je intussen reeds betaalde, dan willen we je hiervoor uiteraard bedanken en blijft de continuïteit van je lidmaatschap behouden.
Indien het je keuze is, om je lidmaatschap niet te vernieuwen, dan vinden we dat jammer, maar ook die keuze wensen we te respecteren.
Vriendelijke groeten,
namens het bestuur van vzw Belgiumdigital
Ik ben het niet vergeten, heb voor mij en mijn vrouw (DigitalMacro) betaald, bevestiging gekregen en wat krijg ik heden ...
Beste,
In 2007 was je vzw-lid bij Belgiumdigital. Tot op heden hebben we geen vernieuwing van je lidmaatschap ontvangen.
Indien dit een vergetelheid is, dan heb je nog even de tijd om dit in orde te brengen. Op 20 jan. 2008 sluiten we de eerste lidgeld-periode af en eindigen de toegangsrechten tot het vzw-forum voor degenen die hun lidmaatschap niet vernieuwden.
Als je intussen reeds betaalde, dan willen we je hiervoor uiteraard bedanken en blijft de continuïteit van je lidmaatschap behouden.
Indien het je keuze is, om je lidmaatschap niet te vernieuwen, dan vinden we dat jammer, maar ook die keuze wensen we te respecteren.
Vriendelijke groeten,
namens het bestuur van vzw Belgiumdigital
Comment