Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidmaatschap 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Lidmaatschap 2008

    Goed hoor, netjes (en snel) in de bus.

    Bij Fnac kenden ze BelgiumDigital niet , ik vroeg er korting mee op rewritable DVD's , maar kreeg ze niet.

    1° Waarom 2 kaarten ? Eéntje rond de hals en ééntje voor aan de muur ?

    2° Bestaat er een handleiding : "Het verbinden van het necklace-haakje met het lidkaart-beschermhoesje" ?
    Last edited by hbervoets; 28 januari 2008, 19:59.
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

    Comment


    • #92
      Re: Lidmaatschap 2008

      Ook de lidkaarten 2008 en keycord ontvangen;
      Thanks.
      Met Vele Groeten-Cuvoll-
      Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
      BD 1000BE

      Comment


      • #93
        Re: Lidmaatschap 2008

        Bij Fnac kenden ze BelgiumDigital niet
        Wie is Fnac ?

        Comment


        • #94
          Re: Lidmaatschap 2008

          Lidkaart vandaag gearriveerd!

          mvg,

          Roland

          Comment


          • #95
            Re: Lidmaatschap 2008

            1° Waarom 2 kaarten ? Eéntje rond de hals en ééntje voor aan de muur ?
            Zoals je wil !
            Anders voor- en achterkant hoesje!

            2° Bestaat er een handleiding : "Het verbinden van het necklace-haakje met het lidkaart-beschermhoesje" ?
            Zoekfunctie van de vingers effe proberen.

            Comment


            • #96
              Re: Lidmaatschap 2008

              lid kaartje gisteren ook ontvagen, kwam net thuis van de kliniek zware operatie ondergaan aan schouder dus fototjes maken zit er nu even niet in, 6weken herstel en de andere schouder moet ook gedaan worden

              maar het briefje met komende werken op bd deed er goed aan kijk er al naar uit en veel succes ermee, typ nu met 1 vingertje is niet simpel groetjes
              Mvg, Digidan.
              BD0844BE
              website.

              Comment


              • #97
                Re: Lidmaatschap 2008

                Lidkaart ontvangen maar blijkbaar ergens iets fout gelopen.
                Mijn naam is juist. Mijn nicknaam is niet fotodirk maar wel fotosdirk.
                Mijn BD nummer is niet BD1013BE maar wel BD1014BE.
                Daarom heb ik waarschijnlijk nog geen groene bol gekregen?

                Comment


                • #98
                  Re: Lidmaatschap 2008

                  Ook hier de lidkaarten ontvangen.
                  Maar geen keycord
                  Ben ik stout geweest afgelopen jaar of is dat omdat ik mijn lidmaatschap verlengd heb?
                  StijnDeGrauwe.be

                  Comment


                  • #99
                    Re: Lidmaatschap 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                    Ook hier de lidkaarten ontvangen.
                    Maar geen keycord
                    Ben ik stout geweest afgelopen jaar of is dat omdat ik mijn lidmaatschap verlengd heb?
                    Hier ook, enkel 2 kaartjes. Maar dat geeft niet.
                    Het feit dat ik WEET dat ik de "club" steun is voor mij belangrijker dan het uithangbord.
                    Het inschrijvingsgeld is veel goedkoper dan een hele stapel boeken die bovendien nog een hoop plaats innemen en ook nog een inbreuk zijn voor het milieu.

                    DOE ZO VERDER!
                    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                    BE-Wommelgem
                    .: 20D & D700 :.

                    Comment


                    • Re: Lidmaatschap 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                      Ook hier de lidkaarten ontvangen.
                      Maar geen keycord
                      Ben ik stout geweest afgelopen jaar of is dat omdat ik mijn lidmaatschap verlengd heb?
                      Ik dat dat normaal is hoor. 't Is de bedoeling van de kaartjes in je plastiekje te vervangen...
                      Dat lijkt me "gezonde spaarzaamheid"
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • Re: Lidmaatschap 2008

                        tuurlijk is er geen houtouw bij, je hebt toch dit van verleden jaar dat je kan gebruiken.........
                        Sony RX10 Mark IV
                        nog een fijne dag verder!
                        Guido

                        Comment


                        • Re: Lidmaatschap 2008

                          Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                          Ook hier de lidkaarten ontvangen.
                          Maar geen keycord
                          Ben ik stout geweest afgelopen jaar of is dat omdat ik mijn lidmaatschap verlengd heb?
                          Stijn, dat klopt, mensen die al lid geweest zijn hebben ondertussen al zo'n keycord, vandaar dat er dan geen nieuw bijgeleverd werd. Sommigen hadden bij hun eerste inschrijving vorig jaar geen keycord omdat er geen meer beschikbaar waren, als jij één van die personen bent dan neem ik mijn woorden terug en zal ik contact opnemen met de persoon die hiervoor verantwoordelijk is . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • Re: Lidmaatschap 2008

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Stijn, dat klopt, mensen die al lid geweest zijn hebben ondertussen al zo'n keycord, vandaar dat er dan geen nieuw bijgeleverd werd. Sommigen hadden bij hun eerste inschrijving vorig jaar geen keycord omdat er geen meer beschikbaar waren, als jij één van die personen bent dan neem ik mijn woorden terug en zal ik contact opnemen met de persoon die hiervoor verantwoordelijk is . . .
                            kijk meteen effe voor Corien.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Lidmaatschap 2008

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              kijk meteen effe voor Corien.
                              grt,bouk.
                              Bouk, doe me er volgende week nog eens aan herinneren ( rond 8 feb ) dan is de persoon die hier voor instaat terug bereikbaar, ok?
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Lidmaatschap 2008

                                OK.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X