Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
...terwijl jullie gezellig zaten te vergaderen hebben wim en ik
het ontwerp nog wat bijgewerkt en op punt gesteld.
de of/oF questie is daar ook ter sprake gekomen, en we
hebben gekozen de "letterlijke" of minder prominent te plaatsen.
er komt in ieder geval van iedereen die in de periode in de HoF kwam minstens één foto in. dus, als je in de HoF stond, kom je ook in het boek.
het maximaal aantal foto's dat in het boek komt per fotograaf is vier.
er komt in ieder geval van iedereen die in de periode in de HoF kwam minstens één foto in. dus, als je in de HoF stond, kom je ook in het boek.
het maximaal aantal foto's dat in het boek komt per fotograaf is vier.
mm
mm,
Tnx, ja ik stond er vorig jaar 2006 in met een foto van mijn dochter... en ik dacht dat dit wel een schoon sur-plus cadeau'tje was om met kerst af te geven aan mijn vrouw (ze was toen zeer fier op de foto).
Tnx dus voor de uitleg, ik ga hem straks bestellen!
breugie, 't is wel zo dat de periode voor BoF'07 loopt van
week 27 van 2006 tot en met week 26 van 2007.
jammer genoeg valt jouw HoF-prestatie niet in die periode.
de fotografen die erin staan zijn aangeschreven en hebben
alle hun goedkeuring tot publikatie gegeven.
dit mag je er echter niet van weerhouden het BoF alsnog te bestellen
breugie, 't is wel zo dat de periode voor BoF'07 loopt van
week 27 van 2006 tot en met week 26 van 2007.
jammer genoeg valt jouw HoF-prestatie niet in die periode.
de fotografen die erin staan zijn aangeschreven en hebben
alle hun goedkeuring tot publikatie gegeven.
dit mag je er echter niet van weerhouden het BoF alsnog te bestellen
mm
het is te laat zoals ik kan zien, maar wat is de reden/logica om in het midden van het jaar 2006 te starten tot nu met dat boek?
waarom niet gewoon gewacht tot je volledig 2007 had vb? 'tis nog 9tal weekjes
Heb het ook al besteld. Is ondertussen al een ritueel geworden om elke week naar de Hof-selectie (uit) te kijken. Benieuwd wat het op papier zal geven. Misschien krijg ik dan wel de moed om ook es een foto voor de leeuwen te gooien ...
het is te laat zoals ik kan zien, maar wat is de reden/logica om in het midden van het jaar 2006 te starten tot nu met dat boek?
waarom niet gewoon gewacht tot je volledig 2007 had vb? 'tis nog 9tal weekjes
We hebben niet gewacht, omdat er een heel proces voorafgaat. Het boek wordt gereleased begin december, en het proces van fotoverwerking tot in het boek, neemt heel wat tijd in beslag. Vandaar onze keuze.
Comment