Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Begrijp ik goed dat ik reeds mijn 'bestelling' moet doen door middel van een overschrijving naar het genoemde adres?
Ik dacht dat er een duidelijk bericht zou komen (of PM, ofzo) wanneer de inschrijving ging gebeuren! In dit topic staat ten slotte te lezen:
Het enige dat ik lees is een update van rekeningnummer.
Dus; mijn vraag: moet ik nu mijn bestelling door middel van een overschrijving plaatsen als ik me wil verzekeren van een of meerdere boeken?
Onze excuses moest iets niet helemaal duidelijk zijn. De voorinschrijvingen zijn nu effectief gestart. Je kan door middel van een overschrijving jezelf verzekeren van de nodige exemplaren.
Re: Book of Fame 2007 > voorinschrijvingen gestart!
Binnenkort starten de voorinschrijvingen, stay tuned voor meer informatie !
dat zinnetje moet er inderdaad van tussen!
ik moet toegeven dat de topic hierboven wat onduidelijk is,
maar doordat het rekeningnummer door ons nog niet gekend
was, en we de datum van 15 september wilden aanhouden was
heet eerste bericht van de RvB niet volledig (rknr ontbrak dus).
maar nu is het nummer gekend, en kan er vooringeschreven worden.
iedereen die voorinschrijft is sowieso al zeker van zijn bestelde
exemplaren.
sorry in naam van het BoF-team voor de onduidelijkheid.
Let wel op: de verzendkost is niet opgenomen in de verkoopprijs!
En aangezien de verzendkosten nog niet exact gekend zijn, betekent dat dus dat wie nu al intekent zijn/haar boek(en) zeker zal komen ophalen ?
Anders moet hij/zij nadien nog eens een extra overschrijving doen ? Wat weer bijkomend werk betekent voor de boekhouder...
Dus misschien toch best even wachten met intekenen tot daar meer duidelijkheid over is ?
De inschrijvingen zullen toch niet vervroegd afgesloten worden voor 15/11 dus moet men geen schrik hebben van geen exemplaar te hebben (of zie ik dat verkeerd ?).
De aangegeven indicatieve verzendkosten lijken me exclusief de verpakkingskosten te zijn of zullen alle boeken stevig ingepakt zitten (ook die die afgehaald worden) en zit dat dus al in de prijs verwerkt ?
Voor wat betreft afhaalposten, deze zijn ondertussen al bekend, meerdere volgen in principe nog (we werken eraan), hier zal je je boek kunnen afhalen, weliswaar steeds na afspraak:
West-Vlaanderen
Skitch - Brugge
Oost-Vlaanderen
Feb - Temse
mm - Gent
ptah_be - Dendermonde
Antwerpen
ajuin - Borsbeek
Limburg
lut - Diepenbeek
Vlaams-Brabant
sugar - Tienen
yowan-kenobi - Ninove (Aalst, Halle en omgeving)
hesy - Leuven
Voor wat betreft verzending:
België
Volgende is mogelijk:
De Post:
- Verpakking PostPac L - 1,45 €
- Verzending binnen België - 4,30 €
Dus totaalverzending = 5,75 €
Voor de afhalers, is het Book of Fame niet speciaal verpakt.
Nederland
Xarder
- Dordrecht
- Druten
- Groenlo
- Leiden
Wim1960
- Den Haag (West Nederland)
Voor Nederland is het mogelijk om vanuit een centraal punt, de pakjes binnen Nederland te sturen, details dienen we nog uit te zoeken, maar dat zou de kost van verzending binnen Nederland sterk moeten drukken.
Zijn er Nederlanders die ons hier enige tips kunnen verschaffen ?
Thanks
Last edited by Feb; 25 september 2007, 22:22.
Reden: Afhaalpunt gewijzigd
Comment