Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook mijn gemeende complimenten aan het BOF-team : jullie hebben een pracht realisatie uit jullie mouw geschud. Werkelijk schitterend werk
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Tot op heden nog steeds het bofboek niet ontvangen? Is de ppt somsaan het staken ofzo?
Greetz Vmotion
Heb je al eens contact opgenomen met iemand van het BoF team?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
yupssssss... eindelijk binnen.
Was even wachten voor de Nederlanders, maar het wachten was de moeite waard. Echt een TOP boek en een TOP kwaliteit.
BOF-team super bedankt en ik verheug me op BOF2008
wat als ik nu in de buurt van mm woon, en daar een boek wil afhalen. Kan ik dat dan gewoon cash betalen? Of toch liever éérst geld storten en dan pas afhalen bij mm?
Muug
Know what you know, and don't know what you don't know.
Indien wel besteld en betaald, dan is het nog afhalen of verzenden.
Indien niet besteld en dus ook niet betaald, dan kan het toch ter plaatse.
Wat is dan nog het probleem?
het probleem was dat ik nog niet had geantwoord op zijn pm
waarin hij meldt dat hij dacht dat hij ter plaatse kon betalen.
bij deze: ja dus, je kunt hier ter plaatse betalen ...
Comment