Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Ik heb het mijne ook ontvangen. Prachtig boek, het ligt hier al een tijd op de salontafel en iedereen die langskomt kijkt het toch van voor tot achter uit.

    Spijtig genoeg is ook mijn exemplaar niet onbeschadigd door de Belgische Posterijen geraakt. Op elke kant wel een deuk. En er is zelfs een hoek volledig afgescheurd. Een triestige zaak, volgend jaar kom ik mijn exemplaar dus ook afhalen waarschijnlijk.

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Boek ontvangen, ziet er zeer goed uit!
      Wat bij mij wel vreemd is, verschillende (een stuk of 10 denk ik) pagina's staan er dubbel in. Ik weet niet of ik nu wat mis.
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door DamnSharp Bekijk bericht
        Wat bij mij wel vreemd is, verschillende (een stuk of 10 denk ik) pagina's staan er dubbel in. Ik weet niet of ik nu wat mis.
        Dan heb je een collector's item vast
        Nee, er zit geen enkele blz dubbel in, dat moet een foutje zijn van de drukkerij. Hopelijk zijn er zo geen hele reeks boeken met dezelfde symptomen
        De pagina's met de foto's gaan van 001 tot 262, dus als je die allemaal hebt mis je niets ...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door DamnSharp Bekijk bericht
          Ik weet niet of ik nu wat mis.
          Achterin het boek staat een pagina met tumbnails, dan kun je controleren.
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Mijn boek gisterenmiddag (31/12) afgehaald bij Hesy.
            Beide (nog) in goede staat
            Meteen mijn eerste persoonlijke en té kortstondige kennismaking met een BD-lid.
            Nog veel meer van dat, zou ik zeggen (BoF-boeken én persoonlijke kennismakingen).

            RoméJo

            If I had made myself, I would be perfect. The same goes for my photographs.

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
              Dan heb je een collector's item vast
              Nee, er zit geen enkele blz dubbel in, dat moet een foutje zijn van de drukkerij. Hopelijk zijn er zo geen hele reeks boeken met dezelfde symptomen
              De pagina's met de foto's gaan van 001 tot 262, dus als je die allemaal hebt mis je niets ...
              Neem even contact op met je afhaalpunt of Feb...

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Ehm ik ben het verzendpunt maar hoewel ik BD een warm hart toedraag, komen hier verzendkosten bij kijken die ik niet aan Damnsharp wil toerekenen maar ook aan mezelf niet dus Feb lijkt me eerder aangewezen

                Gr. X.

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Feb ik heb het geld overgemaakt €7,60. Dus ik wacht met spanning af wanneer het book deze kant opkomt.(hopelijk onbeschadigd)

                  Mvg Vmotion/Willem Verboom
                  Durf bijna niks meer te zeggen

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Kan het boek nog altijd besteld worden?

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Zeker!
                      Nog makkelijker is contact opnemen met één van de afhaalpunten.

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Iets duurzaams versturen met de post, is meestal een ramp.
                        Ik moet bijna wekelijks diareeksen versturen naar clubs, reeksen die in een daarvoor geschikte sterke diadoos met twee laders zitten, ingepakt met isomo rondom en dan in een postpakdoos die we duur moeten betalen aan de post, ge moest eens zien hoe dat soms toekomt bij de clubs, van het kartonnen postpak schiet soms bijna niets meer over, de plastieken diabox gebroken soms helemaal uiteen, en owee als de dia's dan tussen glaasjes zitten dan is het helemaal een ramp.
                        En dan te weten dat een verpakking van 3 kg. toch 8,60 € kost om te versturen, 18 maand geleden was dat nog 6,20 €, een kleine opslag zegt de postbeamte.
                        En dan hebben ze soms nog het lef om er een afplakker op te kleven met de tekst " Verpakking gescheurd buiten onze wil om".
                        Op het einde van de maand ben ik weer verplicht aan de aanwezigen op de jaarlijkse algemene vergadering te zeggen " Sorry mensen maar de post heeft weer rugby gespeeld met onze diareeksen"

                        Broken-wing

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Tja, een sticker met 'FRAGILE' helpt dus niet.
                          Vorige een zomer een levering planten aangekregen. Ik was dus niet thuis en mijn postbode wist niet beter dan het pakje achter het raamwerk op de eerste verdieping te gooien (> 3 meter hoog). Het pakje heeft er een week gehangen, met de pijlen 'This Side Up' ondersteboven...

                          Volgens mij is de pakjesbezorging de enigste groeimarkt , en het merendeel van de pakjes komen correct op hun bestemming aan, maar zowel de post als de pakjesdiensten kunnen vooral de aflevering nog verbeteren...
                          Al mijn pakjes worden sinds enkele maanden steevast naar het adres van mijn ouders gestuurd, daar is altijd iemand thuis, dus de pakjes blijven niet op de stoep staan, worden niet naar het balkon geslingerd, of moeten niet afgehaald worden in Lummen of all places...


                          sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                          http://supermasj.zenfolio.com

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door RoméJo Bekijk bericht
                            Meteen mijn eerste persoonlijke en té kortstondige kennismaking met een BD-lid.
                            Wordt zeker nog eens rechtgezet.

                            hesy.be
                            BD0319BE

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              Zeker!
                              Nog makkelijker is contact opnemen met één van de afhaalpunten.
                              Je kan ook afspreken met een contactpunt... in Bokrijk bijvoorbeeld .

                              Betaald en goedgekeurd

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Ik heb geBOFt, mijn BOF is in perfecte staat aangekomen vanochtend.
                                Bedankt Wim!

                                Prachtig boek. Zal er straks eens uitgebreid voor gaan zitten.
                                Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                                en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                                Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                                Comment

                                Working...
                                X