Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
    Gisteren heb ik nog een hoop exemplaren opgestuurd.
    Ik denk dat Feb tegenwoordig eens uitkijkt naar een moment van rust en familie!

    peter

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      ik heb het ontvangen!!! eerste indruk ->

      ik moet het nog tegoei bekijken maar het ziet er prachtig uit! chapeau!!!!!

      alleen spijtig van de kleine beschadiging op de kaft door het verzenden.. maar ja, dat is geen ramp
      * All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        hoop die van mij, nog voor mijn verjaardag te mogen ontvangen!!!.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Nu ik (eindelijk ) m'n fotografie-hobby op gang kan trekken, zou ik graag ook nog een exemplaar van het boek bestellen. Kwestie van wat inspiratie op te doen De betaling is in ieder geval al gebeurd.

          Tussen haakjes, prettige feestdagen!

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Langs deze weg wil ik even melden dat ik ook mijn BOF gekregen heb. Het is echt een heel mooi boek. Een dikke proficiat aan allen die eraan meegewerkt hebben!

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Ik heb ook vandaag mijn exemplaar via de post ontvangen
              De methode die de post gebruikt is wel niet echt de goeie methode wanneer je wil dat het boek ongehavend en ongekreukt op de bestemming moet aankomen. Er is aan buitenkant van het ganse boek geen rechte kant meer aan zonder beschadigingen. Volgend jaar zal ik mijn boek wel ergens gaan afhalen ipv het te laten versturen via onze Belgische post.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                Ik heb ook vandaag mijn exemplaar via de post ontvangen
                De methode die de post gebruikt is wel niet echt de goeie methode wanneer je wil dat het boek ongehavend en ongekreukt op de bestemming moet aankomen. Er is aan buitenkant van het ganse boek geen rechte kant meer aan zonder beschadigingen. Volgend jaar zal ik mijn boek wel ergens gaan afhalen ipv het te laten versturen via onze Belgische post.
                Jammer om dat te horen... volgend jaar moeten we dit zeker beter bekijken !
                Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                Mijn foto's
                Mijn blogje

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Heb mijn exemplaar ook vandaag ontvangen, in prima staat.

                  Een heel mooie uitgave met stuk voor stuk mooie foto's ... proficiat aan alle deelnemers en aan het hele team

                  Zeker een aanmoediging om nog meer en mooiere foto's te posten.
                  nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Afgelopen weekend het boek aan een aantal mensen laten zien (had het aan mijn vriendin gegeven als kerstcadeau ).

                    Reacties van mijn schoonouders gingen van gewoon 'heel mooi' tot onvoorstelbaar .
                    Ook kameraden die vanavond op bezoek kwamen waren onder de indruk .


                    Heel mooi boek, ik reserveer alvast mijn editie 2008, 2009 en 2010 !!
                    Canon EOS350D

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      Ik heb ook vandaag mijn exemplaar via de post ontvangen De methode die de post gebruikt is wel niet echt de goeie methode wanneer je wil dat het boek ongehavend en ongekreukt op de bestemming moet aankomen. Er is aan buitenkant van het ganse boek geen rechte kant meer aan zonder beschadigingen. Volgend jaar zal ik mijn boek wel ergens gaan afhalen ipv het te laten versturen via onze Belgische post.
                      Als er volgend jaar een nieuw 'Book of fame' komt, kan men het formaat misschien aanpassen aan de dozen van kilopost/postpac. Ook rekening houdend met een extra beschermende laag noppenfolie rond het boek.
                      De verzendingskosten zullen natuurlijk stijgen, maar je hebt wel tevreden klanten.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Nog steeds het boek niet ontvangen .
                        Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                        en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                        Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
                          Nog steeds het boek niet ontvangen .
                          misschien enige troost; ik ook nog niet en zit nog wel in het BOFteam.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Als je dit boek bestelt, via overschrijving, hoe en wanneer weet je dan dat het boek mag afgehaald worden?

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              In #1 staan de afhaalpunten vermeld.
                              Je kan per PM een afspraak maken met de persoon van je afhaalpunt naar keuze.

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Geweldig boek. Een dikke pluim voor het BoF-team & geweldige feestdagen voor alle forumbezoekers
                                Nikon D800 / Nikkor 16-35 mm f/4G ED VR II AF-S / Nikkor 24-120 f4 ED VR AF-S / Nikkor 70-200 f2.8 ED VRII AF-S / SB-800

                                Comment

                                Working...
                                X