Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
    Momenteel is het BoF enkel verkrijgbaar in volgende afhaalpunten:

    - Brugge (Skitch)
    - Dendermonde (ptah_be)
    - Gent (mm)
    - Ninove (yowan-kenobi)
    - Temse (feb)


    Vanaf volgend weekend zou het BoF op alle afhaalpunten beschikbaar moeten zijn, en wordt eveneens de verzending geregeld.
    Worden de juiste adressen voor afhaling doorgestuurd via PM?
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
      Worden de juiste adressen voor afhaling doorgestuurd via PM?
      Eens een PB sturen naar mm. Normaal gezien is dat je afhaalpunt.

      Misschien heb je nog niet doorgegeven hebt aan Feb of je wil afhalen of laten opsturen?

      Groetjes
      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Eens een PB sturen naar mm. Normaal gezien is dat je afhaalpunt.

        Misschien heb je nog niet doorgegeven hebt aan Feb of je wil afhalen of laten opsturen?

        Groetjes
        Skitch
        Had reeds een PM naar Feb gestuurd om het af te halen in Ninove, is voor mij korterbij...
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
          Had reeds een PM naar Feb gestuurd om het af te halen in Ninove, is voor mij korterbij...
          Voor Ninove is yowan-kenobi het afhaalpunt toch...???
          Last edited by Koen; 2 december 2007, 23:04.
          BD0910BE

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Ik ben het BOF2007 zaterdag gaan afhalen bij skitch in Brugge en t'is just gelijk echt , nee zonder zwanzen professioneel all the way, van de opvraging v/d foto's tot het eind product: The BOF 2007, die bij mijn thuis een ere plaats krijgt.

            BOF-team :

            met vriendelijke groeten en Bedankt !

            Jetfool
            pitteljon.be
            The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Echt een mooooooooi boek , een proficiaat aan al de mensen die er hun steentje aan hebben bijgedragen.
              Een voorbeeld dat teamwerk tot resultaten levert.

              Yquem
              DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
              D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
              BD0941BE website: www.fotoplezier.be

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                BoF-boek is mijn bezit .... : meer kan ik er niet over zeggen
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Inderdaad mooi resultaat... Tof dat je dat ook eens op papier kan zien, is toch soms volledig anders

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Ondertussen 1 afhaalpunt erbij: ajuin heeft zijn lading ontvangen en zal degenen die me hebben aangegeven bij ajuin af te halen morgen contacteren

                    De rest komt zo snel mogelijk.
                    Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                    Mijn foto's
                    Mijn blogje

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      BoF intussen ook afgehaald bij Yowan Kenobi en al snel eens doorbladerd.
                      Boek komt de eerste maanden niet in de kast, maar blijft op tafel liggen. Binnen hand- en oogbereik dus.
                      PRACHTIG
                      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                      BD0993BE
                      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Ook ik heb niks dan LoF voor het team van BoF.
                        Echt prachtig. Knap werk. Mooie layout. En de drukker heeft ook zijn best gedaan. En dan die geur van inkt en lijm. mmm!!
                        Proficiat aan het hele team!
                        Van harte!!!
                        BD0910BE

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          just 't boek gaan halen bij Johan
                          en 't is de max

                          wie nog twijfelt: KOPEN !

                          ah Onkertje heb je dan just gemist denk ik :-)
                          ben wel Aquarius tegengekomen
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Lang geleden dat ik nog zo'n knap fotoboek onder ogen heb gekregen
                            Dus alle lof voor het team
                            Misschien toch een bedenking tijdens het doorbladeren...
                            Het boek is natuurlijk het vervolg van den "Hof" en daar is niets mis mee maar nu merk ik wel dat bepaalde fotografen meermaals voorkomen in dit boek en dat bepaalde foto's niet werden opgenomen omdat ze vb in die week moeilijk een plaatsje konden veroveren in de "Hof"...die beelden gingen dus verloren en dat vind ik een beetje jammer.
                            Hoe het in het vervolg moet aangepakt worden om ook die beelden op te nemen weet ik direct ook niet.
                            Er is naar mijn inziens genoeg beeldmateriaal voor handen om een boek te vullen, zodat iedere deelnemer op BD misschien maar éénmaal moet voorkomen?
                            Echt zomaar een idee...voor de rest nog eens een dikke proficiat aan allen die dit tot een goed einde hebben gebracht
                            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                            BD0290BE

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                              Er is naar mijn inziens genoeg beeldmateriaal voor handen om een boek te vullen, zodat iedere deelnemer op BD misschien maar éénmaal moet voorkomen? Echt zomaar een idee...voor de rest nog eens een dikke proficiat aan allen die dit tot een goed einde hebben gebracht
                              Dat gaat denk ik een dik boek worden hoor Weet ook dat niet alle fotografen hun toestemming gegeven hebben om hun foto(s) in het boek te plaatsen. Ook werd ervoor gekozen om maximaal 4 foto's per forumlid te publiceren, ookal haalde hij of zij 10 keer of 20 keer de HoF.

                              In elk geval, ik ben blij te lezen dat jullie tevreden zijn over de resultaten

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Het is maar goed dat Sinterklaas hier niet op bezoek komt en dus zal het boek ruimschoots op tijd zijn om onder de boom te leggen.
                                Ik wacht rustig af....nou ja, rustig
                                Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                                en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                                Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                                Comment

                                Working...
                                X