Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Even onder de aandacht brengen, dit weekend wordt een betalingsbevestiging verstuurd naar iedereen die het boek besteld heeft. Indien je geen berichtje krijgt na zondag, aarzel niet om me een seintje te geven zodat we het nodige kunnen controleren.
Bedankt,
BoF-Team
Misschien kan dit bericht in in het eerste bericht bijgeplaatst worden? Aangezien niet iedereen alle pagina's gaat lezen, kan dit wel eens door de meerderheid niet opgemerkt worden
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
Misschien kan dit bericht in in het eerste bericht bijgeplaatst worden? Aangezien niet iedereen alle pagina's gaat lezen, kan dit wel eens door de meerderheid niet opgemerkt worden
Goede opmerking yowan, ik heb ondertussen dit bericht in het openingstopic geplaatst . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Bof-team, ik heb net ook m'n bestelling van 1 Book of Fame betaald.
Indien mogelijk wil ik het afhalen in het Waasland (Temse).
Vriendelijke groeten,
PhvB
En misschien moet Feb de klein mannen nog in bad en bed stoppen, en daarna de afwas nog doen, en ...
daarna mag hij pas van zijn vrouwtje terug naar BD om jullie een mailtje te sturen.
Even onder de aandacht brengen, dit weekend ( 10-11 November 2007 )wordt een betalingsbevestiging verstuurd naar iedereen die het boek besteld heeft. Indien je geen berichtje krijgt na zondag, aarzel niet om Feb een seintje te geven zodat we het nodige kunnen controleren.
Indien geen bericht na zondag... Da's nog 2u wachten hé alvorens te panikeren...
Maak je niet te vlug zorgen. We hebben heel veel betalingen ontvangen.
Als Feb om één of andere reden niet in de mogelijkheid is om vandaag zijn werk af te maken, dan help ik maandagavond na 9u.
Comment