Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
voor de mensen die bang zijn geen boek te kunnen kopen:
de persen zullen pas beginnen rollen als de voorinschrijvingen
afgelopen zijn. dus wie voorinschrijft heeft zeker zijn bestelling
binnen. (binnenkort hierover meer ...)
voor de mensen die bang zijn dat wij er geen gaan verkopen:
wij als BoF-team hebben er alle vertrouwen in dat we ons
streefcijfer gaan halen, er is voorafgaandelijk marktonderzoek
gedaan
mm
waar kan ik mij inschrijve?
* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Misschien een stok in het hoenderhok, maar komen de winnaars van de challenges ook aan bod of niet. Persoonlijk vind ik dat die twaalf foto's er ook bij zouden mogen horen.
Misschien een stok in het hoenderhok, maar komen de winnaars van de challenges ook aan bod of niet. Persoonlijk vind ik dat die twaalf foto's er ook bij zouden mogen horen.
Help ik moet mijn formulier nog invullen.
Moet ik dat nu eerst inscannen en dan invullen en ondertekenen, of hoe gaat dat in zijn werk.
De foto zelf moet ik zeker opsturen naar mijn bof contactpersoon, en niet via pb van contactpersoon via BD berichten.
Hm..
Hallo sensor,
Je foto stuur je naar je contactpersoon op. voor jou is dat "Skitch". Per gewone e-mail.
Je formulier print je het beste uit en stuur dat per gewone papieren post op naar BD. Het adres vindt je op dat formulier op het eerste blad.
Je kan je ondertekende formulier, als spoedprocedure, ook inscannen en naar "Skitch" opsturen in .jpg vorm. Het papieren document dan toch nog naar BD sturen.
Je bent nog net op tijd hoor. 'k Zit hier achter mijn PC tot middernacht.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Je foto stuur je naar je contactpersoon op. voor jou is dat "Skitch". Per gewone e-mail.
Je formulier print je het beste uit en stuur dat per gewone papieren post op naar BD. Het adres vindt je op dat formulier op het eerste blad.
Je kan je ondertekende formulier, als spoedprocedure, ook inscannen en naar "Skitch" opsturen in .jpg vorm. Het papieren document dan toch nog naar BD sturen.
Je bent nog net op tijd hoor. 'k Zit hier achter mijn PC tot middernacht.
Groetjes
Skitch
Hallo Skitch,
ik heb je de foto doorgestuurd per gewone mail, alsook (enkel)
het ondertekende formulier.
Het volledige dokument ingevuld en ondertekend stuur ik dan begin volgende week per post.
Ik hoop dat het zo voorlopig goed is,
hmmm ik haat dat papperassen gedoe
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orcanick
Waar kunnen wij die precies bewonderen?
Wel onder de menubalk Challenge (3 menu's naar rechts van het menu forum) en vervolgens op history klikken. Je kan nu nog teruggaan tot november 2006 om de foto's hiervan te bezichtigen.
Comment