Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe medewerkers bij BD (na 2007-03-24 AV Dendermonde)
Van deze kant.....héél véél succes.
Dit is 'n forum dat door mij met veel plezier wordt bekeken en waar ik ook veel op leer. En dat is toch de onderliggende gedachte van BD.
nogmaals succes allen.
@ marion : als moderator van een belgisch forum, moet je misschien toch eens een curcus Belgisch of Vlaams volgen
of een woordenboek aan schaffen Vlaams-Hollands en Hollands-Vlaams
Allemaal veel succes gewenst, maar ik vind nergens meer een overzicht van wie nu eigenlijk wie is!
m.a.w. er zijn mensen aangesteld voor bepaalde functies, maar wellicht ook diversen gestopt met de bd activiteiten.
Het is toch interessant om te zien wie er momenteel actief zijn?
Allemaal veel succes gewenst, maar ik vind nergens meer een overzicht van wie nu eigenlijk wie is!
m.a.w. er zijn mensen aangesteld voor bepaalde functies, maar wellicht ook diversen gestopt met de bd activiteiten.
Het is toch interessant om te zien wie er momenteel actief zijn?
Hallo Spanjaart,
Onderaan het forum (onder koop en verkoop) vind je een overzicht van de forumleiding, bekijk de forumleiding. Enkel de RvB is niet zichtbaar.
Comment