Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woonplaats vermelden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Woonplaats vermelden

    Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk bericht
    Mijn woonplaats hou ik prive, zenne.
    Je heb groot gelijk Hemiksem.
    'k Hou dat ook privé.
    Trouwens, niemand weet dat ik in Brugge woon.

    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #32
      Re: Woonplaats vermelden

      Nu vind ik dat ook maar echt nuttig als die woonplaats ook zichtbaar is onder je nickname op het forum. Moet mogelijk zijn, want op de meeste fora staat dat erbij.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: Woonplaats vermelden

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Nu vind ik dat ook maar echt nuttig als die woonplaats ook zichtbaar is onder je nickname op het forum. Moet mogelijk zijn, want op de meeste fora staat dat erbij.
        Staat er wel bij ja, maar wat staat er dan bij ?
        Als je als woonplaats Timboektoe opgeeft dan staat dat erbij, schiet je dus lekker veel mee op hé.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #34
          Re: Woonplaats vermelden

          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          Trouwens, niemand weet dat ik in Brugge woon.
          Klopt Skitch. En als je ooit aan iemand verklapt dat ik een stadsgenoot van je ben dan zal het je beste dag niet zijn.
          Meer foto's op mijn website

          Comment


          • #35
            Re: Woonplaats vermelden

            Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
            Klopt Skitch. En als je ooit aan iemand verklapt dat ik een stadsgenoot van je ben dan zal het je beste dag niet zijn.
            ..... maar waar wonen jullie dan ?
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #36
              Re: Woonplaats vermelden

              De woonplaats stond al ingevuld maar heb me nu ook toegevoegd aan de Google Map , werelddorp Olsene heeft nu ook zijn groen ballonetje.

              Comment


              • #37
                Re: Woonplaats vermelden

                hierbij me ook in een map gestoken,zijn we toch al met 3 van Arendonk

                Comment


                • #38
                  Re: Woonplaats vermelden

                  Werkt deze map ni meer met de nieuwe site?
                  "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                  Comment


                  • #39
                    Re: Woonplaats vermelden

                    Geen geheim hoor, iedereen weet dat ik in castricum woon.....toch?
                    mijn webstie: http://www.henkspix.nl

                    Comment


                    • #40
                      Re: Woonplaats vermelden

                      'k zou juist oppassen als je in je signature een fortuin aan materiaal hebt staan, om hier je adres in detail bekenbaar te maken
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                      Comment


                      • #41
                        Re: Woonplaats vermelden

                        Oorspronkelijk geplaatst door zebosenior Bekijk bericht
                        Geen geheim hoor, iedereen weet dat ik in castricum woon.....toch?
                        das lekker in de buurt.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #42
                          Re: Woonplaats vermelden

                          Mijn woonplaats staat reeds van in het begin vermeld.

                          Maar inderdaad, als iemand iets wil testen, wat ik toevallig bezit, of zijn sensor wil poetsen of eender wat, dan kijk ik steeds eerst naar zijn of haar profiel, staat daar de woonlaats in, en is dat toevallig in de buurt, dan stuur ik een PM dat ze steeds welkom zijn voor een testje, of iets waar ik eventueel bij kan helpen, met ook nog een gezellige babbel, en een pintje of een koffie, staat de woonplaats er niet vermeld, dan reageer ik daar natuurlijk niet op.

                          Dus mensen, vul je woonplaats in, mischien woon je hier wel in de buurt, en kunnen we nog iets van elkaar leren.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Woonplaats vermelden

                            Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                            Werkt deze map ni meer met de nieuwe site?
                            Hier werkt die map ook niet meer.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #44
                              Re: Woonplaats vermelden

                              Is inderdaad handig bij mlij staat het van in het begin vermeld maar zoals eerder aangehaald kunnen deze gegevens ook misbruikt worden. Er zij altijd wel mensen met minder goede bedoelingen maar dit is mischien wel wat ver gezocht niet ?
                              Grtz, Patrick
                              http://www.trikke.be
                              Ik doe het met Canon.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Woonplaats vermelden

                                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                                Mijn woonplaats staat reeds van in het begin vermeld.

                                Maar inderdaad, als iemand iets wil testen, wat ik toevallig bezit, of zijn sensor wil poetsen of eender wat, dan kijk ik steeds eerst naar zijn of haar profiel, staat daar de woonlaats in, en is dat toevallig in de buurt, dan stuur ik een PM dat ze steeds welkom zijn voor een testje, of iets waar ik eventueel bij kan helpen, met ook nog een gezellige babbel, en een pintje of een koffie, staat de woonplaats er niet vermeld, dan reageer ik daar natuurlijk niet op.

                                Dus mensen, vul je woonplaats in, mischien woon je hier wel in de buurt, en kunnen we nog iets van elkaar leren.
                                Kan ik beamen!

                                Helaas moest ik toen weg, maar die Geert, die bleef klappen en deskundige uitleg geven. Ik was voorwaar onder de indruk!
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X