Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Sorry jongens, maar ik vind nu éénmaal dat niet kunnen .
Wie naar een Agv wil komen moet maar lid zijn Punt. Ik wil hier niet opnieuw het gezever van de al of niet 30 Euro zien.
Leden betalen vrijwillig hun 30 Euro en die krijgen daarvoor een aantal dingen in retour. Eigen SD's zijn er daar van.
Wat wel kan is dat op een agv de vraag wordt gesteld naar de aanwezigen of zij akkoord gaan om ook dat open te trekken naar iedereen. Pas na een stemming hierover kan een definitief antwoord.
Dus, laat ons dit op de agenda plaatsen in het vragenuurtje.
De algemene vergadering is samengesteld uit alle werkelijke leden. Wanneer zij dit wensen, kunnen ook toegetreden leden aanwezig zijn, doch zij bezitten enkel een raadgevend stemrecht.
De algemene vergadering is samengesteld uit alle werkelijke leden. Wanneer zij dit wensen, kunnen ook toegetreden leden aanwezig zijn, doch zij bezitten enkel een raadgevend stemrecht
Seppuku , ik begrijp niet wat je juist bedoelt met deze passage uit de statuten in deze context. Toegetreden leden zijn immers leden die door de RvB aanvaard zijn als toegetreden lid ( een voorbeeld: een firma die sympathie heeft voor BD maar omwille van allerlei redenen geen individueel lidmaatschap kan/ wil aangaan; het gaat hier ook niet over forumgenbruikers die geen vzw lid willen worden of het gaat hier niet over partners edm hoor).
Een esentieel citerium is dus dat de RvB van de vzw een aanvraag heeft gekregen om toegetreden lid te worden én die aanvraag ook aanvaard heeft.
zijn er dan "toegetreden" leden bij onze vzw? wie zijn dat dan wel?
'k begrijp het als je dit niet "open en bloot" op het (niet-vzw-) forum
wil plaatsen, maar 'k ben toch benieuwd, via pm misschien?
Comment