Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
jammer dat die geplaatst is net voor de concertshoot.
maar ik lees wel wat er allemaal gezegd geweest is
mm
Infeite moet het zijn: "jammer dat ik de concertshoot geplaatst heb net ná de Algemene Ledenvergadering". De datum stond immers al vast op de AV van november 2006.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
De datum stond immers al vast op de AV van november 2006.
... maar werd pas op 18 januari medegedeeld,
terwijl de eerste aankondiging voor de concertshoot
ruim 14 dagen daarvoor werd vrijgegeven (3 januari).
niet dat het iets uitmaakt, misschien kom ik toch nog
af, als alles voor de SD vlotjes loopt
Helaas, weer niet mogelijk, ik moet toch eens meer prioriTEID geven om TIJD te hebben...
Vooral goede wijsheid en een fijne dag gewenst aan ieder die wel gaat!
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
@NeQo
ja, en als je de agenda zal zien, pas maar op dat ge niet smelt en kwijlt dat de Denner over luupt. 't ziet er goe, neen, fabuleus uit, al zeg ik het zelf... Wait, wait 't komt zeer snel ...
Inderdaad, ook ik vind nergens een verwijzing. Ook geen mail daaromtrent ontvangen. Nu, ik kende de inhoud omdat ik die had mee-opgesteld, maar zonder de link van PCWIET is er geen weet van...
Misschien toch een mail naar alle betalende leden ?
Op het BD-secr. zijn al enkele inschrijvingen toegekomen.
Helaas, heb ik ook nog geen uitnodiging ontvangen. Misschien moeten we nog een beetje geduld hebben en zit straks die uitnodiging wel in de mailbox.
Comment