Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemene vergadering 24 maart 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

    Ik ben zinnens een Nikon 12-24 aan te schaffen. Aangezien het prijskaartje voor een nieuw exemplaar nogal aan de hoge kant is zou ik bij deze aan de bezitters van deze lens en die op de AVG van 24 as. aanwezig zullen zijn, willen vragen of ik deze lens eens terplaatse zou kunnen aan de tand voelen.
    De meerprijs tussen deze en de Tokina is nogal groot, maar als dit de moeite loont heb ik dit er wel voor over.
    Met dank bij voorbaat,

    Groetjes,
    Pol.
    Last edited by enero; 15 maart 2007, 06:47.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #77
      Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

      op de valreep nog ingeschreven, ik kom beeldekes maken op route 2 maar 's avonds niet eten want ben dan al een hele dag onderweg, tot dan iedereen

      vriendelijke groeten, dimidub
      ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
      http://www.flickr.com/photos/dimidub/

      Comment


      • #78
        Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
        Klopt, in Antwerpen richting Gent rijden, ligt halverwege, ca. 20 min. voorbij Antwerpen. Neem de afrit Lokeren/Dendermonde. Vijf minuutjes van afrit.
        Niet juist Ballistic... In A'pen neem je inderdaad richting Gent, na een minuut of 20 heb je de afrit Sint-Niklaas ( - Temse - Hamme - Dendermonde), die moet je nemen (je komt op een parallelweg aan de autosnelweg) of je zit direct een heel eind te ver!
        Op die parallelweg neem je de afrit "Sint-Niklaas-West" (Dendermonde - Hulst), richting Dendermonde. Van daaraf staat Dendermonde goed aangegeven, je moet die baan vrij lang volgen (een tunneltje, een brug, een aantal verkeerslichten en nog een brug passeren, dan moet je naar rechts (maar dendermonde staat dus al aangegeven vanaf de afrit van de autosnelweg)).

        Moest je die paralleweg gemist hebben, neem je de volgende afrit (Waasmunster), op de afrit richting Waasmunster nemen, die baan volgen, aan de lichten rechtdoor, en blijven volgen tot je op een kruispunt komt waar je voorrang moet verlenen, daar naar rechts (richting Grembergen), die baan blijven volgen (nogal bochtig) tot op een rond punt, daar "rechtdoor" rijden, even verder kom je aan een héél groot kruispunt, daar naar rechts dan kom je aan een ruim parkeerterrein, dit is de Noordlaan in Dendermonde, je bent dan praktisch ter bestemming.

        Als je aan de afrit Lokeren komt heb je zitten slapen want dan ben je Waasmunster ook voorbijgereden

        Comment


        • #79
          Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

          Spijtig(?) genoeg kan ik er niet bij zijn wegens een weekje verlof

          Comment


          • #80
            Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

            Ik kom en ik zal de afrit Lokeren/Dendermonde nemen .
            "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
            Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
            Uit: Apocrief

            Comment


            • #81
              Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

              Yes! Ook BD lid (icoontje word nog geregeld ) en dus kom ook ik naar de ALV dag. Heb er zin in
              Groetjes, Damiaan.
              Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

              Comment


              • #82
                Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Sorry jongens, maar ik vind nu éénmaal dat niet kunnen .
                Leden betalen vrijwillig hun 30 Euro en die krijgen daarvoor een aantal dingen in retour. Eigen SD's zijn er daar van.
                Ik ga dit proberen tegen te spreken door een voorbeeld te geven en je te overtuigen dat dit een voordeel kan zijn

                Ik kocht een wagen nadat ik er een testrit mee deed
                Ik kocht een huis nadat ik een voorbeeld zag
                Ik kocht een camera nadat ik deze getest had
                Ik kocht een stereo nadat ik deze beluisterd had
                Ik kocht een moto nadat ik deze getest had
                Ik kocht een TV nadat ik die zien spelen had
                Ik kocht een gitaar nadat ik die getest had
                Ik kocht een TFT nadat ik dit zien werken heb
                Ik kocht ...

                Mocht elke verkoper gezegd hebben dat ik eerst moest kopen en dan zien, dan had ik geen van bovenstaande zaken gekocht en gewoon op een ander gaan zien.
                Er zijn er ook die een kleine vergoeding vragen om eens iets een dag of paar uur te mogen proberen (auto, moto, camera), iets wat je terugkrijgt als je toch koopt.

                Waarom zou je dan niet éénmaal mee mogen naar een SD om te zien of dit wel je ding is voordat je lid wordt?
                Je hebt na een gelukte SD veel meer kans dat mensen niet meer zonder kunnen en automatisch lid gaan worden om mee te mogen doen met de volgende.
                Natuurlijk is het logisch dat die dan geen recht heeft om beslissingen te nemen maar da's ook de vraag niet.
                Het gaat niet over de AV, dat was niet de vraag en het is ook een heel andere zaak, puur de SD.

                Oorspronkelijk geplaatst door ptah_be
                Mogen niet-leden ook mee met de SD?
                Een maat van mij zou graag eens meekomen maar is (nog) geen lid. Hij is wel forummember.
                Dit is maar een mening hé, geen commentaar
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #83
                  Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                  me dunkt dat er genoeg SD's zijn die open zijn voor iedereen, om eens te proberen of je het leuk vindt...

                  Comment


                  • #84
                    Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                    @VerSeg
                    niet volledig akkoord.
                    Deze SD heeft enkele specialekes die ik besproken heb in functie om eens iets te kunnen doen voor de VZW-leden.
                    Nu, ik stel voor om dit item om agv ter stemming te brengen, want dat is een afwijking op huidig idee van agv en sd op agv. Meerderhied kan dan daar beslissen.
                    Waarom dan ook niet op agv toelaten, misschien worden ze dan wel lid ?
                    Er is SD-Dinant geweest,

                    Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
                    Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem
                    Zondag 25_maart 2007-SD-concertfotografie
                    Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden
                    Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschappen
                    Zondag 20 mei 2007 - SD Damme - Oostkerke
                    Zondag 29 april 2007 - SD Koebos Pellenberg

                    Dus ik dacht SD's genoeg om te testen
                    Last edited by Wim.Vanmaele; 18 maart 2007, 10:45.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #85
                      Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                      Elke algemene ledenvergadering hier bij Belgiumdigital wordt traditioneel voorzien van een fotowandeling. Deze tradititie proberen we in ere te houden.

                      Praktisch gezien wordt dit SD gedeelte beperkt gehouden tot enkel de vzw-leden. Er is inderdaad een uitzondering gemaakt in Mechelen omdat de opkomst er erg laag was ten opzichte van de gemaakte onkosten voor het inhuren van stadgidsen, toen zijn enkele niet-vzw leden ingegaan op deze uitnodiging.

                      Voor Dendermonde is het momenteel een ander verhaal. Meer dan 80 mensen zullen worden onderverdeeld in 3 thema wandelingen, dit is een zeer mooi aantal. Praktisch gezien willen wij het hierbij houden.

                      In de rubriek shooting days, vindt je de laatste maanden en mooi aanbod van bijeenkomsten die voor iedereen toegangkelijk zijn. Het toffe hier is dat de lokaties verdeeld zijn over de hele Benelux met diverse thema's .
                      Groeten,
                      Ludo

                      Comment


                      • #86
                        Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                        Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                        me dunkt dat er genoeg SD's zijn die open zijn voor iedereen, om eens te proberen of je het leuk vindt...
                        hier ga ik volledig mee akkoord,
                        mm
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                        Comment


                        • #87
                          Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                          .....
                          Last edited by NeQo; 9 april 2010, 22:41.

                          Comment


                          • #88
                            Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                            hier ga ik volledig mee akkoord,
                            mm
                            Ook mijn idee !

                            Groetjes,
                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #89
                              Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                              Spijtig genoeg is zaterdag werkendag voor mij..misschien een volgende x

                              Comment


                              • #90
                                Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                                Allen naar d' arme klaeren met heel, heel, heel grote struisvogeleieren...
                                Kwestie van goei weer te hebben ....
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X