Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemene vergadering 24 maart 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Iedereen die in onze VZW-lijst staat, ontvangt een uitnodiging per mail. Voor deze vergadering zijn er zelfs 2 verstuurd. Eén voor 9 maart en één erna.
    Mogelijk moet je je spamberichten ook eens nakijken. En mocht er om één of andere reden geen mailtje toegekomen zijn, onze excuses hiervoor, hoewel ik niet begrijp dat onze software een lid zou kunnen overslaan.

    Ook een beetje jammer dat je dan niet eerder een reactie hebt gegeven naar de forumleiding om dit te melden. De AV was toch al lang op het forum aangekondigd.

    Ik kijk altijd mijn spam na, ook daar geen mail gehad, kan je op één of andere manier nagaan of er mij daadwerkelijk een mail verstuurd werd ?
    Pas op, ik ben niet op mijn teen getrapt, ik kon toch niet komen, maar wordt als lid toch graag op de hoogte gehouden...

    Comment


    • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

      Wimpy, ik kan je laatste vraag niet beantwoorden. Onze admin misschien wel.
      Ik informeer verder.

      Comment


      • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Ik kijk altijd mijn spam na, ook daar geen mail gehad, kan je op één of andere manier nagaan of er mij daadwerkelijk een mail verstuurd werd ?
        Mailing is in bulk vertrokken vanuit de forumsoftware. We hebben daarvan geen historiek. Het is wel vertrokken naar het email adres waarop je gekend bent op het forum. Is dit ook het adres waarop je de mail verwachte? Het email adres ziet er uit als "feli-----@----less.com" Een aantal karakters verwijderd voor je privacy en om niet nodeloos spam te ontvangen.

        Groeten,
        peter

        Comment


        • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          vind dit en beetje te hard gesteld hoor, dat niet aanwezige(weeral eens) ongelijk hebben.
          er kunnen verschillende redenen zijn om afwezig te zijn en toch gelijk kunnen hebben.
          grt,bouk.
          Daar kan ik me volledig in vinden,
          Weekend werk en weekse job , en laat me toevallig dit weekend eens thuis geweest zijn , ja dan willen de kinderen je ook wel eens opeisen,het blijft een hobby ,ik ben betalend lid geworden omdat ik vind dat ik al zo veel informatie heb gekregen die ik normaal gezien op mijn eentje nooit kon achterhalen,en hoop in een paar jaar wel meer tijd te hebben ,
          dus ik had gelijk niet aanwezig te zijn ,wat niet wegneemt dat ik alle inspaningen op prijs stel die door de forumleiding en medewerkers word geleverd,en het daarom wel jammer vind om eens persoonlijk in contact te kunnen treden met de mensen achter de schermen in plaats van op de virtuele manier,
          Mvg. Daniel

          Comment


          • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

            Jongens ...
            Het spreekwoordelijke: "de afwezigen hebben ongelijk" is wel duidelijk tenzij je nu echt chinees-swahilis spreekt.
            Het betekent gewoon dat diegene die niet komen omdat het 'toch niet leuk is, onnuttig, zinloos ...' die hadden ongelijk. Dat zijn mensen die wel kunnen maar niet willen.
            Je hebt er dan die wel willen maar niet kunnen en daar wordt hier zeker niet op gedoeld !
            Last edited by Wim.Vanmaele; 27 maart 2007, 09:16. Reden: foutje verbeterd: onwezigen naar afwezigen
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

              thanks; ik wilde wel maar kon niet komen, en daarmee bedoel ik naar de algemene he........
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                Voelde mij als afwezige ( moest werken die dag) helemaal niet aangresproken of aangevallen door gezegde "afwezigen hadden weer eens ongelijk" ... dit wil gewoon zeggen dat jullie een leuke dag hadden, niet meer & niet minder.
                ' t is gewoon een gezegde dat je 1000x hoort gebruiken per jaar ...
                Volgende keer hoop ik aanwezig te zijn ... 'k heb niet graag ongelijk
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment

                Working...
                X