Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitnodiging BD Flits-Workshop zaterdag 3 februari 2007
Re: Uitnodiging BD Flits-Workshop zaterdag 3 februari 2007
Dag Ludo,
De griepbeestjes hebben mij flink te pakken. Daarom moet ik -spijtig genoeg- afzien van deelname.
Sorry voor het laattijdig verwittigen, maar gisterenmiddag was er nog niets aan de hand.
De griepbeestjes hebben mij flink te pakken. Daarom moet ik -spijtig genoeg- afzien van deelname.
Sorry voor het laattijdig verwittigen, maar gisterenmiddag was er nog niets aan de hand.
Walt
Oei! Snel weer beter, Walt!
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Ik had wel al afgezegd voor de shoot zelf ( toestel in reparatie ) maar was wel van plan even goeiedag te komen zeggen, deze ochtend opgestaan met hevige keelpijn maar ik ga seffens wat paardemiddeltjes uitproberen om toch even langs te kunnen komen. Misschien helpt een donker biertje ook wel tegen de microben?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Hierbij wil ik het BD-team danken voor deze geslaagde namiddag, voor de organisatie en logistieke steun.
Ook mijn dank aan Eric Mansvelders voor zijn educatieve uiteenzetting.
Vandaag had ik ook de gelegenheid om enkele bekenden tegen het lijf te lopen, en kon ik weer 'face to face' kennismaken met enkele
vriendelijke BD-ers.
Daar ik ingeschreven was in de groep 'losse flitsers' mijn speciale dank aan Jacques; hij heeft dit allemaal in perfect 'verstaanbare taal' uiteengezet.
Vooral het praktische gedeelte was supergoed.
Ik had al wat ervaring met flitsen, maar dat neemt niet weg dat je altijd kan bijleren of iets opsteken. Enkele belichtingstips waren echt knap.
Hierbij enkele resultaten met betrekking tot de flitssessie: invulflits,
High Speed en tegenlicht met belichtingscompensatie
(zowel op flits als op de cam).
Mooi werk Roland, en ook een bijzonder aangename kennismaking, weeral een gezicht waar ik een naam kan op plakken
Comment