Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Periodes lidkaarten 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Periodes lidkaarten 2007

    Dacht al dat het kwam door die schizofrenie waar ik van genezen ben. We waren er alleszins zeer blij mee dat we elk een lidkaart kregen.
    Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

    Comment


    • Re: Periodes lidkaarten 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
      nope
      voor mij en mezelf
      Nope ??

      Niet schrikken als ze je op een SD of ander evenement waarbij je je lidkaart aan een nekkoord rond je nek draagt, aanspreken met Mr Fujicolor Crystal Archive Paper Supreme
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • Re: Periodes lidkaarten 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
        Nope ??

        Niet schrikken als ze je op een SD of ander evenement waarbij je je lidkaart aan een nekkoord rond je nek draagt, aanspreken met Mr Fujicolor Crystal Archive Paper Supreme
        they'll be looking at my parrot (on my shoulder)
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • Re: Periodes lidkaarten 2007

          Gisteren netjes verpakt , lidkaart en fluo vestje ontvangen.
          Lut & Co thanks voor het verwerken ...
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • Re: Periodes lidkaarten 2007

            Mijn lichtgrijze lidkaart ook goed ontvangen
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • Re: Periodes lidkaarten 2007

              Alles goed ontvangen


              Maar er hing wel een stempel op van onvoldoende gefrankeerd Rekenen ze in verschillende provincies verschillende tarieven aan ?

              Alle de facteur heeft het in de bus gestopt, zonder achter geld komen te vragen , 't is dat nu niet
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Re: Periodes lidkaarten 2007

                en......... nog niets hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: Periodes lidkaarten 2007

                  Hier ook alles goed aangekomen
                  BD0706BE

                  Comment


                  • Re: Periodes lidkaarten 2007

                    Alles goed ontvangen !

                    Bedankt
                    Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

                    Comment


                    • Re: Periodes lidkaarten 2007

                      Hier ook aangekomen ,wel met vertraging ,ben naar het postkantoor moeten gaan om boete te betalen waren vergeten er postzegels op te plakken Maar allé het mooie vestje maakte alles goed

                      wingske

                      Comment


                      • Re: Periodes lidkaarten 2007

                        Oorspronkelijk geplaatst door wingske Bekijk bericht
                        Hier ook aangekomen ,wel met vertraging ,ben naar het postkantoor moeten gaan om boete te betalen waren vergeten er postzegels op te plakken Maar allé het mooie vestje maakte alles goed

                        wingske
                        Awel Wingske, als jij die omslag bewaart dan mag je hem ooit terug inruilen voor een spiksplinternieuwe postzegel. Of het een ezel, konijn of engeltje wordt, dan hou ik nog als verrassing.

                        Bij het inpakken van de hesjes, heb ik wel getwijfeld aan de lijmstrook van de omslagen. Her en der heb ik er nog een extra plakker op gekleefd, maar dat die zelfklevende zegels ook al niet betrouwbaar zijn ...

                        Comment


                        • Re: Periodes lidkaarten 2007

                          Hoewel ik niet helemaal de belgische kwartaal telling begrijp, (Begin verenigingsjaar op 1 januari, en het 1e kwartaal eindigd de 20 januari... ) had ik toch in Januari mijn bijdrage gestort. Gelukkig heb ik wel al een VZW bevestiging, maar het kaartje komt pas later. Nou ja, ik doe het voorlopig wel met m'n groene bolleke, en zo'n fluo heb ik al in de auto liggen, hoor! Kudos aan het BD-team!
                          Groets, Gerhard
                          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                          Comment


                          • Re: Periodes lidkaarten 2007

                            we kunnen er opvallens bijlopen nu, alles binnen hoor.
                            alleen staat onze naam niet op het hesje.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Periodes lidkaarten 2007

                              Alles in prefecte staat ontvangen.
                              Komt voor mij over als een verjaardagsgeschenk.
                              ik had er een bijna Blokker gekocht , maar dit is zoveel mooier.
                              Groeten Leon
                              http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                              Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                              Comment


                              • Re: Periodes lidkaarten 2007

                                Hier alles aangekomen en totaal geen boete moeten betalen.
                                BD0724BE

                                Nikon D 80

                                Comment

                                Working...
                                X