Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste lidkaarten voor 2006 ontvangen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Laatste lidkaarten voor 2006 ontvangen?

    Ik weet dat deze reactie niet past op deze plaats maar ik vind geen enkele andere mogelijkheid om in contact te komen met het bestuur.
    Als ik naar een forum ga dan staat in een kadertje rechts boven dat mijn laatste bezoek dateert van 7 april terwijl ik alle dagen even kijk. Daar lig ik nu wel niet van wakker maar ik vraag me wel af of dat niet de reden is dat ik geen reacties krijg op mijn inzendingen.
    Swakke

    Comment


    • #17
      Re: Laatste lidkaarten voor 2006 ontvangen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Swakke Bekijk bericht
      Ik weet dat deze reactie niet past op deze plaats maar ik vind geen enkele andere mogelijkheid om in contact te komen met het bestuur.
      Als ik naar een forum ga dan staat in een kadertje rechts boven dat mijn laatste bezoek dateert van 7 april terwijl ik alle dagen even kijk. Daar lig ik nu wel niet van wakker maar ik vraag me wel af of dat niet de reden is dat ik geen reacties krijg op mijn inzendingen.
      Swakke
      Swakke, je kan dit emailadres gebruiken : info@belgiumdigital.com
      ik kijk zelf ondertussen eens na of ik op je posts kan reageren . . .

      EDIT : ondertussen nagekeken : je hebt 4 posts gedaan op BD. Eentje is beantwoord, waarschijnlijk heeft niemand anders direct concrete antwoorden op je andere vraag . . . . ikzelf al helemaal niet. Wat de datum betreft bij het inloggen . . . doe eens een refresh of een paginavernieuwing, meestal kan dat door op de F5 toets te klikken.
      Last edited by Franciskine; 15 april 2007, 11:33.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X