Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Betaald voor lidgeld en diner, maar die 5€ voor de AV is me ni opgevallen Kan ik die alsnog terplekke betalen? (enkel voor AV, op de SD geraak ik ni op tijd).
Betaald voor lidgeld en diner, maar die 5€ voor de AV is me ni opgevallen Kan ik die alsnog terplekke betalen? (enkel voor AV, op de SD geraak ik ni op tijd).
Dacht dat we dat daar moesten betalen,of ben ik nu ook mis?
VZW-leden die de ganse dag meedraaien (SD, demo, AV, diner), betalen €25 inclusief diner. Leden die alles behalve het diner meedoen, betalen hiervoor €5.
Er hoeft dus niets extra betaald te worden. Enkele leden hebben €30 per persoon betaald, die hebben ondertussen (of heel binnenkort) het teveel teruggestort gekregen op hun bankrekening.
Excuses voor de mogelijke verwarring, de volgende keer maken we het wat duidelijker.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Beste BD'ers ik moet tot mijn groot spijt afzeggen voor deze namiddag.
Gisteren..... wat buikgriep denk ik....dacht dat het vandaag wel wat beter zou geweest zijn... niet dus.
De kennismaking zal voor nen andere keer zijn, spijtig maar ja, toch veel shootgenot daar in Mechelen toegewenst
(zal de verslagen met foto's wel zien verschijnen hé )
Grts
Riggy
EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires debruri.be
Alleen jammer dat ik niet kon blijven voor het avondeten, want het was net zo gezellig aan't worden
Heb wat bijgeleerd van de "anciens" - waarvoor m'n dank in het bijzonder aan Franciskine en Baloe
De uiteenzetting net voor de AV van fotoopa was gewoonweg fenomenaal. Hij kon dat zo amusant vertellen, alsof het allemaal zo simpel is, de max !
Op de AV kwamen we dan weer te weten welke extra voordelen de vzw leden binnenkort allemaal krijgen, zij die nog geen lid zijn hebben groot ongelijk. Zou zeggen, als goed voornemen voor 2007, wordt Lid van Belgium Digital ! Het loont.
Nadien nog heel eventjes gebabbeld met Tboeve.
Kortom, leuke dag, zeer toffe mensen ontmoet en kijk al uit naar de volgende gelegenheid.
Comment