Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 november: BD-AV te Mechelen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

    Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe Bekijk bericht
    Nie vroeg thuis dus ... ai ai ai
    Moet dat dan?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #32
      Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

      Ondanks dat Mechelen quasi in m'n achtertuin ligt kan ik helaas niet aanwezig zijn. Ik verblijf net dat weekend in Duitsland.

      Hopelijk volgende keer beter...


      Veel plezier alvast
      *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

      Comment


      • #33
        Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

        Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
        Even voor alle zekerheid gecheckt . . . 't is een zaterdag, Den Barcelone (mijn vroeger stamcafé in mijn studententijd, vlak tegen da statie ) zal open zijn
        Ik ging daar vroeger ( veel vroeger ) naar de S.I.T.O ( Technische school ) in de Leopoldstraat......maar ik moest van ons moeder altijd direct naar huis komen.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #34
          Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

          Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
          Ik ging daar vroeger ( veel vroeger ) naar de S.I.T.O ( Technische school ) in de Leopoldstraat......maar ik moest van ons moeder altijd direct naar huis komen.
          En ik niet denk je? 't jonge 't jonge, 't waren toch schoon tijden vroeger, vrijdagavond in Den barcelone op de tafels dansen na het ledigen van de nodige glazen bier en wijn . . .volop ambiance, en zaterdagochtend ne zere kop, maar dat moest ge er maar bijpakken . . . no pain, no gain . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #35
            Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            Normaal gezien staan eind volgende week het programma en het inschrijvingsformulier online en weten jullie dus dan alle details
            Is er al zich op een eventuele bekendmaking van het inschrijvingsformulier?

            Sven

            Comment


            • #36
              Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
              Is er al zich op een eventuele bekendmaking van het inschrijvingsformulier?

              Sven
              Heel binnenkort, Sven. Nog even geduld.
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #37
                Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Hallo,

                Normaal gezien staan eind volgende week het programma en het inschrijvingsformulier online en weten jullie dus dan alle details

                Jaja
                En hij lost echt niks he . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #38
                  Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                  Hallo,


                  Nog heel even geduld.
                  Het dagprogramma is klaar, de afspraken gemaakt, de accomodatie gehuurd.
                  Kortom, klaar!
                  Momenteel wordt alles in een webpagina gegoten en het inschrijvingsformulier is bijna klaar.
                  Maar het zit er dus wel aan te komen

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #39
                    Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                    Met een beetje geluk zal ik er ook ditkeer bij kunnen zijn!
                    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                    Comment


                    • #40
                      Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                      De uitnodiging staat online! Kijk onder het BD-menu VZW, submenu AGV. De inschrijvingen mogen komen!
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #41
                        Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                        Ik heb me al ingeschreven

                        Ben ik den eerste

                        CU ALL in Mechelen

                        Comment


                        • #42
                          Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                          Bij wijze van test had ik mezelf al ingeschreven.
                          Je bent nu wel de tweede.
                          (Voor al de anderen ga ik het rijtje niet meer beantwoorden )
                          en ook nog even vertellen dat er straps beschikbaar zijn bij de AV.
                          Graag een seintje op voorhand, want 100 straps is een heel pak om de ganse dag mee rond te dragen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                            De uitnodiging staat online! Kijk onder het BD-menu VZW, submenu AGV. De inschrijvingen mogen komen!
                            Al een stomme vraag misschien ,maar ik zie het nergens staan.
                            Na de wandelingen is het dan terug naar Taverne – Restaurant – Feestzaal -De Kraanbrug,voor de voordracht,AV en het avondeten?
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • #44
                              Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                              Cois, kijk eens bij de openingspost. Jaja heeft daar een nuttige link geplaatst.
                              Groeten en tot de 25e november!

                              Comment


                              • #45
                                Re: 25 november: BD-AV te Mechelen!

                                En gezien de meesten toch hun camera mee hebben voor de SD kunnen ze die ook gebruiken tijdens de demo van de high-speed voordracht. Daar kan ik jullie de juiste instelling geven zodat iedereen die wilt gelijktijdig dezelfde foto's kan schieten. Beste lensbereik hiervoor is 100mm of meer en een macrolens is nog beter ( 105, 150, 180mm).

                                Frans.

                                Comment

                                Working...
                                X