Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!
Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!
Heb zopas 87 afdrukken besteld maar stel vast dat er mij slechts 50 gratis gegeven worden. Heb hun deze mail gestuurd Volgens BelgiumDigital had ik recht op 50 + 20 gratis afdrukken. Bij hogervermelde bestelling van 87 stuks geeft U slechts 50 afdrukken gratis.Waar zijn die resterende 20 gratis gebleven.
Terecht zoals Willy vermeld. In de mail stond duidelijk volgende voorwaarden vermeld:
"De kortingscode geldt voor 50 afdrukken in het 10cm formaat inclusief
verzendkosten. In uw eerste bestelling heeft u verder recht op 20 gratis
afdrukken in het 10cm formaat (hiervoor benodigt u geen extra code)."
Vermoedelijk zal het verschil dus ook hierin zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Had je ooit al afdrukken laten maken bij Pixum, Henri? De 20 extra zijn er voor nieuwe klanten alleen.
Neen, Hombre.
Was mijn eerste bestelling voor totaal 87 afdrukken in 10 cm formaat.
Eigenaardig is wel het feit dat aan het einde van de vooropmaak ik 70 gratis stuks werd aangerekend. Nadat ik de upload had uitgevoerd kreeg ik een confirmatie E-mail met evenwel slechts 50 gratis stuks.
50 is nog altijd mooi en wil niet vitten over die extra 20, maar ben wel benieuwd of anderen ook dit probleempje hebben vastgesteld.
Bedankt BD, leuke aktie
Ik heb mijn 70 foto's na 2 dagen al binnen, kwaliteit goed en wat nog leuker is, geprint op alle aangeleverde formaten/verhoudingen, vierkant enz. Zal ik nog wel eens gebruik van maken
Comment