Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

    tja, dan zal ik pech gehad hebben zeker.... volgende keer beter
    Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

    Comment


    • #62
      Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

      vandaag 6 stuks 30x45 binnen gekregen, prachtig gewoon.
      en binnen drie dagen.(ze hangen al aan de wand).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #63
        Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

        Ik ga dit weekend een keer de tijd nemen om een en ander te bestellen...

        Goeie deal van BD in elk geval
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #64
          Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

          Ik had mijn afdrukken maandag avond besteld, en deze zaterdag lag en nog niets in de bus. Dus zo snel zijn ze nu ook weer niet.

          Ik lees nu een vergelijkende test in Clickx en die vonden pixum de slechtste van de 6 geteste services. Geen Z/W mogelijk en kartelingen in diagonale lijnen en te donker van kleur was hun verdict. Ze kregen 4/10.

          Trouwens foto.com vonden ze ook niet echt goed. De kleur week ietsje af van de afgeleverde foto. Die kregen een 6/10.

          Bij clickx vonden ze wel Pixaco goed die kregen 8/10.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #65
            Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
            Ik had mijn afdrukken maandag avond besteld, en deze zaterdag lag en nog niets in de bus. Dus zo snel zijn ze nu ook weer niet.
            Ik denk dat alle afdrukcentrales onder extra druk staan dezer dagen, na de afloop van de zomervakantie zullen die een pák foto's te verwerken hebben. Ook een bestelling die ik deze week via Photobox plaatste is okk nog niet binnen.
            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
            Ik lees nu een vergelijkende test in Clickx en die vonden pixum de slechtste van de 6 geteste services. Geen Z/W mogelijk en kartelingen in diagonale lijnen en te donker van kleur was hun verdict. Ze kregen 4/10.

            Trouwens foto.com vonden ze ook niet echt goed. De kleur week ietsje af van de afgeleverde foto. Die kregen een 6/10.

            Bij clickx vonden ze wel Pixaco goed die kregen 8/10.
            Ik zou meer vertrouwen hebben in een test van Foto/Video dan eentje van Clickx, lees even deze reply en de daarop volgende.

            Geen zwart-wit?
            Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
            Mij hoor je niet klagen; gisteren de foto's ontvangen en zowel opnames in kleur, sepia en zelfs zwart-wit zijn ok
            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #66
              Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Ik zou meer vertrouwen hebben in een test van Foto/Video dan eentje van Clickx, lees even deze reply en de daarop volgende.
              Ik lees elke test met een nodige korrel, en volg het nooit blindelings.
              Maar uiteindelijk hebben ze toch dezelfde foto's naar verschillende centrales gestuurd en dan het resultaat naast elkaar gelegd hé. Ze kunnen altijd de foto's van 2 verwisseld hebben natuurlijk.

              Maar euh Kruidvat de beste, komt toch ook niet echt als een goede test over.
              Tot sluitertijd, Dirk

              Comment


              • #67
                Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
                weet iemand wat dit is?



                beide foto's hebben dezelfde grootte maar bij sommige foto's komt een zwarte rand boven en onder en bij andere is niets aan de hand...
                Staat dit dan ook op de foto als je hem afdrukt?

                groeten en bedankt,
                Koen
                Die randen komen van waarschijnlijk van de thumbnail. De meeste PC werken met de 3/4 verhouding, dus daarom die extra rand omdat de foto eigenlijk 2/3 is. Ik weet dat windows dit doet. Maar een bestel-SW voor foto's zou dat wel beter moeten doen.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #68
                  Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                  Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  Maar euh Kruidvat de beste, komt toch ook niet echt als een goede test over.
                  Dat was over alle aspecten van het online foto's laten afdrukken, het gebruiksgemak van de uploadsoftware, de prijs, afdrukkwaliteit, snelheid,...
                  Puur op afdrukkwaliteit scoorde Pixum in die test een stukje hoger dan Kruidvat. Als ik me niet vergis (ik heb de test niet bij de hand) stond Pixum qua kwaliteit op een gedeelde tweede plaats.

                  Natuurlijk is het niet onmogelijk dat er verschillen zijn tussen de kwaliteit over een periode van enkele dagen/weken. We lezen in deze topic voor 95% heel tevreden forumleden, en enkele die de kwaliteit minder vonden. Laat in ieder geval wat weten zodra je ze ontvangen hebt.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #69
                    Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                    Deze maandag lagen de foto's in de bus.
                    Ik ook heb ze 2keer gekregen.

                    Kan niet klagen over de kwaliteit, maar de foto's zijn wel klein en glanzende foto's is niet mijn ding.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #70
                      Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                      Ik krijg mijn foto's niet fatsoenlijk ge-upload (of hoe je dat ook schrijft). Het loopt echt om de vijf botten vast... :s

                      Comment


                      • #71
                        Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                        woensdag foto's doorgestuurd en maandagochtend alles in de bus en dit met het weekend tussen, behoorlijk vlug zou ik zeggen.
                        Bedankt BD

                        Comment


                        • #72
                          Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                          Hoelang geld deze actie ??
                          Ik ben nu al bijna een maand lid en heb niks in mijn mailbox zien verschijnen ??

                          Erwin
                          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                          Comment


                          • #73
                            Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                            Ik denk dat je nog maar een weekje tijd hebt...

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #74
                              Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                              Ik denk dat je nog maar een weekje tijd hebt...

                              Heeeelp, stuurt er mij dan iemand vlug zo'n mailtje pleeeaase !!!

                              Erwin
                              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                                Voilà se ... mijn foto's zijn vandaag ook binnen gekomen.
                                Op 25-09-06 's morgens om 01u30 besteld en op 27-09-06 geleverd.
                                Nu de ervaring ...
                                • Foto's doorsturen duurde lang maar voor 70 niet verkleinde 6 megapixel foto's viel 2 uur nog mee.
                                • Levering ging dus snel en verpakking is rederlijk heel toegekomen waardoor er geen transportschade aan de foto's is.
                                • De kwaliteit van de foto's vind ik aanvaardbaar maar toch minder dan wat ik gewoon ben bij andere labo's.
                                • Op de eerste foto zat een kleverige boel.
                                • Aan verschillende foto's is de rechterbovenhoek een beetje wit doordat het papier eerder door een bot mes gesneden is en de boord een beetje wit en beschadigd is. (foto 1)
                                • Op verschillende foto's zijn in de bleke gedeelten vlekken aanwezig. (foto 2)
                                • Op bijna alle foto's is een lijntje aanwezig (lichtjes ingedrukt) waar precies een wieltje over gedraaid heeft.
                                • Op bepaalde foto's (echt niet allemaal) ziet de lucht er gevlekt uit alsof ik mijn scherm hier op 256 kleuren zou zetten.

                                Besluit : Wat deze levering betreft ben ik in het algemeen tevreden daar ze ook gratis aangeboden waren maar had ik ervoor moeten betalen had ik toch wat teleurgesteld geweest. Het heeft mij niet kunnen overhalen om van fotolabo te veranderen zelfs al moet ik elders meer betalen.
                                De foto's zijn goed voor alledaags gebruik en mensen die hier en daar eens met een kodakske een foto nemen. Die van mij waren nu ook maar met een S3 IS of 800IS genomen maar hadden dit foto's geweest dat ik met de 5D had genomen dan zou ik ze nu toch verprutst vinden.

                                Hieronder ingescande (dus niet letten op kwaliteit) foto's om aan te tonen. Niet even goed te zien als in het echt maar toch even proberen.

                                Foto 1

                                Foto 2
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X