Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

    Was zeker plezant.

    Is voor herhaling vatbaar.

    Groeten,
    Ptah

    Comment


    • #77
      Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

      Hierbij wil ik graag de Organisatie van deze dag een vette dubbele toekennen. Zij hebben zelfs voor goed weer gezorgd, zo goed dat mijn kop er zo: uitziet. Ik had dus die prachtige pet toch vooraf moeten regelen..

      Zeker prettig kennisgemaakt met nieuwe leden en hernieuwde kennis met oude bekenden! Ook uiteraard bedankt namens Lia, 'mijne madam' zoals jullie dat noemen.
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #78
        Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

        Het was inderdaad weer een hele dag genieten, ik wist niet met wie eerst kennis te maken, de BD - lidkaarten maken het wel een stuk gemakkelijker om te weten wie wie is. Enfin, ik heb een hele dag genoten en ook weeral veel bijgeleerd van de meer ervaren fotografen. Kortom, kan zoiets niet elke maand georganiseerd worden?

        Mijn kwotering voor deze dag :
        Organisatie : 10
        Eten : 10 - spijtig want de extra kilokes zijn er weer bij
        Aanwezigen : 10
        Sfeer : 10

        BD . . . .het mag gezegd worden . . . dit was een topdag.

        mvg,

        Francis
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #79
          Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

          Idd, was een topdag !!!
          Fijne mensen... Veel zon... Veel foto's..
          Lekker eten op een super lokatie... Prachtige en vooral boeiende gastspreker...
          M'n nieuw petje af voor de organisatie.
          En ge ziet, als ge maar genoeg eieren naar de patererkes en clariskes brengt, dat ge één dag zon krijgt.
          Ik heb weer kunnen bijpraten en me super geamuseert en vooral veel gelachen...

          Comment


          • #80
            Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

            Met veel dank aan de organisatie. Dikke pluim.

            Ook altijd leuk om met gelijkgezinde zielen te kunnen praten.
            Heb weer wat bijgeleerd over softboxen en macro (merciekes Lesley).

            Kijk al weer uit naar de volgende SD.
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

            Comment


            • #81
              Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

              Ere wie ere toekomt, dus Ludo (Ludo_), Cedric (ccc), Tom (LJ Tom) en R... (... wil liever op de achtergrond blijven!) bedankt voor de inzet, tips en het over-en-weer-gerij, en vooral jullie geduld met mij (mijn gezaag over dat draaiboek moet jullie ondertussen wel de strot uitkomen)

              (PS : dit zijn dus de gasten die deel uitmaken van de Werkgroep SD's)!
              Groetjes, Jan
              BD0280BE

              Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

              Comment


              • #82
                Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

                Een schitterende dag, rima organisatie, puike locatie, stralend weer met boeiende luchten, sympathieke mensen...

                Ik had me geen betere eerste kennismaking met de mensen achter BD kunnen wensen!

                Ik vrees dus dat jullie me nog wel zullen zien
                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                Comment


                • #83
                  Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

                  Door omstandigheden heeft de levering van de Vosonic 8360 een beetje langer geduurd dan verwacht, maar . . . . zoals iedereen weet wordt geduld beloond Ik kreeg niet de 60 GB versie toe maar wel de 80GB versie, is dat nu geen mooi extraatje

                  Mijn speciale dank gaat hier vooral uit naar Lut en JaJa die alles in het werk hebben gesteld om me dit prachtige apparaat te bezorgen.

                  BD, nog eens van harte bedankt voor dit mooie cadeau

                  mvg,

                  Francis

                  PS : zelfs de RAW bestanden van de Fuji S3 worden herkend en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #84
                    Re: Alles over de BD-AV van 28.05.2006 !!!!

                    Pssttt ... Lut en JaJa vervangen door RvB.
                    Anderen hadden ook al stappen ondernomen om je toch nog aan een X-drive te helpen. Meteen was dit al een aanzet voor de volgende vergadering.

                    Comment

                    Working...
                    X