Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Niet vergeten in te schrijven, vandaag is de laatste kans!
Potverdorie... Nog goed da get zegt... ik was tochwel vergeten dat te doen zekers... met al die drukte rond 't songvfestival.
Bij deze ingeschreven en betaald.
tot zondag.
Niet vergeten in te schrijven, vandaag is de laatste kans!
Jammer. Jammer Jammer
De 5de verjaardag van BD kan ik niet meevieren.
Door andere verplichtingen.....
'k Zal veel aan jullie denken. En de fotos bekijken.
Grotjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
'k Zal veel aan jullie denken. En de fotos bekijken.
Grotjes
Skitch
Ja maar als het zo'n weer is als vandaag dan blijft mijne camera thuis.
Ik hoop dat de weerman weeral verkeerd is,want anders moet ik van modellen van BD binnen een foto nemen.
44 vzw-leden schreven in voor de Algemene Vergadering met avondeten. Het eten is intussen al besteld en een voorschot is betaald.
Van deze 44 missen we nog 19 betalingen. We hopen dat ze ons niet in de steek laten.
Indien je wel inschreef en bij vergetelheid te laat of nog niet betaalde, wil je dan per PM je aanwezigheid voor zondag nog bevestigen?
Ook bij de gadgets missen we nog enkele betalingen.
Er zijn trouwens nog enkele plaatsen vrij. Wie in laatste instantie toch nog deze dag wenst mee te beleven kan zich nog snel inschrijven vandaag of ten allerlaatste morgen.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
44 vzw-leden schreven in voor de Algemene Vergadering met avondeten. Het eten is intussen al besteld en een voorschot is betaald.
Van deze 44 missen we nog 19 betalingen. We hopen dat ze ons niet in de steek laten.
Indien je wel inschreef en bij vergetelheid te laat of nog niet betaalde, wil je dan per PM je aanwezigheid voor zondag nog bevestigen?
Ook bij de gadgets missen we nog enkele betalingen.
Ben juist naar m'n bankrekening gaan zien... Er is 25 euro naar BD geschreven... dus da's dik in orde.
En ook de betaling van m'n gadget is eraf... Dan moet ik zondag eigenlijk geen geld meenemen he?
Comment