Zijn de straps nog in voorraad en/of welke is de leveringstermijn?
Die zijn er nog, je moet eerst een storting doen via deze pagina, leveringstermijn is ongeveer een week denk ik. De BD-petjes zijn voorlopig niet meer verkrijgbaar.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik heb verleden zondag voor de eerste keer een hele tijd rondgelopen met mijn nieuwe BD strap !
Zooooveeeeellll minder belastend voor de nek en rug !
Ik werd jammergenoeg wel niet overvallen door BD groupies
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Denk je deze in maar dan in het zwart met een BD-logo. Een eenmalige kleine uitgave en daarna jaren plezier - 1 van mijn betere aankopen. Niet alleen comfortabel om te dragen maar op korte reizen klik ik de strap gewoon los - de camera steek ik dan bij de portable en de strap gaat in de bagage - superhandig .
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment