Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zo, alle forumleden die reeds een bestelling geplaatst hebben, kregen intussen een uitnodiging tot betalling.
De gadgets zijn besteld, de vooropgestelde datum van 28 mei 2006 moet dus haalbaar zijn
Voor de late beslissers houden we het topic en de verkoop nog even open, tenminste zo lang de voorraad strekt..
Ik die zelf een beetje - ik blijf bescheiden - het idee geopperd had van BD-klakskes te promoten, ga door mijn overdaad aan werk, nu zelf slachtoffer worden en achter het net vissen voor de bestelling.
Ik heb de laatste tijd BD verwaarloosd (onverwillig weliswaar),maar heb toch een bestelling geplaatst.
Nu heb ik wel één besteld,maar normaal draag ik geen klakskes.
Want dan vallen mijn flaporen nog meer op,maar ik ga mijn eerste klakske toch eens proberen.
Ja, idd, het klakske is wel mooi... minder mooi vind ik die plant die deraan hangt... da's zo opvallend als je met zo'n plant aan je kop over straat loopt...
Comment