Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik heb 2 vragen .
Ik heb zojuist een mail ontvangen maar hier staat nergens een rekening nummer op of krijg ik dan nog een mail met het rekeningsnummer op ?
Dus hoe moet ik dit betalen ?
1. bestelling plaatsen via formulier
2. betalingsuitnodiging van K@rel afwachten
3. enkele dagen na de ontvangst van de betaling, wordt je pakje verstuurd.
4. dezelfde dag van de verzending ontvang je van mij een mailtje
Als jij snel bent, dan is er geen probleem om in september die strap om je nek te hangen.
1. bestelling plaatsen via formulier
2. betalingsuitnodiging van K@rel afwachten
3. enkele dagen na de ontvangst van de betaling, wordt je pakje verstuurd.
4. dezelfde dag van de verzending ontvang je van mij een mailtje
Als jij snel bent, dan is er geen probleem om in september die strap om je nek te hangen.
Ik denk juist aan iets... Een tijdje geleden had ik via de site een bestelling gedaan maar tot op heden heb ik nog geen info gehad omtrent de betaling: Rekeningnr bvb?
Ik denk juist aan iets... Een tijdje geleden had ik via de site een bestelling gedaan maar tot op heden heb ik nog geen info gehad omtrent de betaling: Rekeningnr bvb?
Sorry, 't is ook uit mijn gedachten gegaan
Hallo Stijn,
Ik heb je een berichtje met de betaalinfo verzonden op 25 juni, maar bij je bestelling heb je een ander emailadres dan nu opgegeven. Waarschijnlijk is daarom die mail niet tot bij je geraakt. Ik heb je een nieuwe mail verzonden.
Ik heb je een berichtje met de betaalinfo verzonden op 25 juni, maar bij je bestelling heb je een ander emailadres dan nu opgegeven. Waarschijnlijk is daarom die mail niet tot bij je geraakt. Ik heb je een nieuwe mail verzonden.
BD-strap goed ontvangen, pure topkwaliteit. Wat een immens verschil met de standaard canon strap, hier kan m'n camera met een zwaardere lens uren aan m'n nek hangen zonder pijn denk ik..
BD-strap goed ontvangen, pure topkwaliteit. Wat een immens verschil met de standaard canon strap, hier kan m'n camera met een zwaardere lens uren aan m'n nek hangen zonder pijn denk ik..
Goeie investering
grtz
Ik heb de mijne vandaag ook ontvangen, en ik kan alleen maar bevestigen dat dit pure topkwaliteit is.
Comment