Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aan de waterkant
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
Labels: Geen
-
-
-
omdat het tegenlicht is. (Licht gemeten op de lichtste delen , om nog steeds doortekening te krijgen in het negatief)
Comment
-
-
inderdaad veel nostalgie bij het bekijken van dit beeld; de reuk van de baden komt weer tot leven bij het zien van de typische kenmerken van de analoge hobby.
Persoonlijk bevalt me de laterale positie van het personage niet zo bij een 24mm opname: de toename van de breedte en de schuine stand verticaal. Maar dat is een kwestie van smaak (en het feit dat ik wat te dik ben ?)
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
prachtig beeld met magnifieke ruis en fijn zwart aan de rechterkant wat de linkerkant benadrukt.nikon coolpix s9100
Comment
-
Moderator Note: Deze topic is na iets meer dan één jaar opnieuw omhoog 'geschopt' door een nieuwkomer die zich pas na vier posts uitte als spammer, en dus intussen geband is. Ik sluit dan ook meteen deze topic. Het spreekt vanzelf dat alle vier posts intussen verwijderd werden.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)
Comment
Comment