Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opaalkust op pelicule

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Opaalkust op pelicule

    Opaalkust
    Leica M3 - Elmarit M 21mm
    Fomapan 100 in RO9




    Alvast bedankt voor het bekijken en eventuele reacties en Likes !!!

  • #2
    Als de dame uw hoofdobjectief was dan had ik ze verticaal gefotografeerd en dichterbij.
    Nu zie ik teveel landschap en stoort dit landschap serieus uw foto? Persoonlijk gedacht hé.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Oef, maar goed dat we niet allen van het zelfde gedacht zijn. Waarom moet een onderwerp beeldvullend zijn ? Voor mij , en ik ben de fotograaf, ging het erom om het onderwerp in de omgeving te plaatsen/laten zien, en wanneer je dan een 21mm ( wat vroeger een ultra wide groothoek werd genoemd) gebruikt moet je de omgeving laten meespelen. En ja , ik heb ook verticale foto's van het hoofdonderwerp, maar toen heb ik er de 50mm opgeklikt. En dat zijn heel andere foto's van zeggingskracht. maar dat hier niet aan toe. Ik ben altijd een liefhebber geweest van portretfotografie (mensen) in hun omgeving weer te geven, en tegen alle conservatieve regels in durf ik daar weleens een groothoek voor te gebruiken. En mijn onderwerpen tegendraads te laten kijken. En Als ik op dat moment een sterk beeld zie in mijn zoeker , druk ik af. Red Falcon, toch bedankt voor je commentaar hoor.

      Comment


      • #4
        Heel fraaie foto ; gemaakt met : zeker een niet alledaagse groothoeklens !! Geweldig scherp ! heel sterk kontrast en voor mij toch heel belangrijk : een foto met zeggingskracht !! bij deze opname kan je met veel plezier een verhaaltje naar keuze aanbreien ; als er nog van dat op komst is , laat maar komen !!
        Grts Maurits W

        Comment

        Working...
        X