...ook hier heerst stilte...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kerkhof
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kerkhof
wel, als straf moet je elke week een foto posten gedurende 1 jaar, nah, ik heb gezien.
Ik vind de foto ook heel mooi, vind het echter jammer van uw terroristische daad.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk berichtHet is een bij volle bewustzijn en opzettelijk uitgevoerde directe aanval...De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk berichtSCHANDALIG maar zoals ik al zei, past geweldig bij de sfeer! en de aanval is mooi gelukt! Mag ik vragen wat je gedaan hebt om de emulsie zo te liften?
Direct het zware materieel, kalashnikovs, bommen en granaten, gebleekte zuurpruimen en nadien een paar nachten op sterk water. Werkt veel effectiever dan een lifting. De Jef zou hier nog iets kunnen bijleren, helaas zou de definitie van 'schoonheid' in het gedrang komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk berichtMag ik vragen wat je gedaan hebt om de emulsie zo te liften?
Comment
-
Spanik, nu moet ik eerlijk zeggen, heb het al eens geprobeerd, de heetwaterkraan open bij de laatste spoeling... resultaat... de film was sneller droog ik zal dan toch eens bommen en granaten moeten proberen...De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
Comment