Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Gelijk heb je Ludwig ; de opname is gemaakt zonder een titel in gedachten ; toen deze gemaakt werd had ik andere onderwerpen in gedachten en tijdens mijn tocht daarheen kwam ik toevallig langs deze plek , deze opname is altijd wat stiefmoederlijk behandelt ; en ja .. een goede titel vind ik niet direkt , nochthans is de scherpte bewust op de voorgrond gekozen. Wat zou jij nemen als titel van deze foto?
De opname dateert zeker uit de jaren 1980-85 en is nooit afgedrukt geweest op fotopapier; ik zal er de komende tijd eens wat werk van maken.
Groetjes
Maurits W
Gelijk heb je Ludwig ; de opname is gemaakt zonder een titel in gedachten ; toen deze gemaakt werd had ik andere onderwerpen in gedachten en tijdens mijn tocht daarheen kwam ik toevallig langs deze plek , deze opname is altijd wat stiefmoederlijk behandelt ; en ja .. een goede titel vind ik niet direkt , nochthans is de scherpte bewust op de voorgrond gekozen. Wat zou jij nemen als titel van deze foto?
De opname dateert zeker uit de jaren 1980-85 en is nooit afgedrukt geweest op fotopapier; ik zal er de komende tijd eens wat werk van maken.
Groetjes
Maurits W
Titels komen bij mij ook vaak achteraf, tenzij ik aan een reeks werk, dan is de titel meestal één omvattend woord dat de hele reeks kan vangen. Blijft moeilijk.
Ik zie in je foto niet alleen de afsluiting vooraan, maar ook nog een hoge muur die de huisjes afzondert ... misschien kan je met het gegeven van 'grenzen' iets aanvangen?
Comment