Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

    Hallo mensen,

    Heb vandaag mijn Falcon eyes 300 watt lamp binnen gekregen, hierbij heb ik een radio weave set gekocht omdat ik graag vrijheid wil hebben. Nu heb ik de zender op mijn camera zitten, en me camera staat aan, de stekker van de lamp zit erin met de ontvanger eraan. Nu wil ik een test maken maar dan geeft de lamp geen licht, ook niet als ik deze op dim heb, terwijl er op de ontvanger een groen lichtje brand maar ook op die lamp zelf. ik vraag me af wat ik nou vergeet of verkeerd doe........ wie kan mij hierin helpen??

    groetjesss

  • #2
    Re: Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

    Ik denk dat je hier niet op het goede adres bent. Hier worden foto's beoordeeld.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

      Even verplaatst naar een onderdeel waar ze misschien verder kunnen helpen.
      Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
      Canon eos 7D Mijn site

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

        Staan ontvanger en zender op hetzelfde kanaal ?

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Staan ontvanger en zender op hetzelfde kanaal ?

          MVG, Jeff
          Kanaal? Zijn dat die 2 schuifjes onder de zender en achterop de ontvanger? En zoja, waar moeten die dan op staan, op ON of 1 2?

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe lamp, radio weave maar hoe veder?

            Oorspronkelijk geplaatst door amandavdhoog Bekijk bericht
            Kanaal? Zijn dat die 2 schuifjes onder de zender en achterop de ontvanger? En zoja, waar moeten die dan op staan, op ON of 1 2?
            't is al eender in welke stand ze staan, maar ze moeten allebei op't zelfde staan. (vind je ongetwijfeld ook in de manual )
            BD0910BE

            Comment

            Working...
            X