Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive2 laten vallen ... (update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive2 laten vallen ... (update)

    ... en CF-gedeelte werkt ni meer
    de interne HD werkt nog want kan mijn foto's nog zien
    heb de unit opengedaan en zie dat er contactjes gebroken zijn
    heb juist een mailtje gestuurd naar Vasa voor info ivm terugsturen voor herstelling of vervanging
    weeral kosten
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    'tsja kan gebeuren. Kan je er geen bruggetjes over solderen ?

    Comment


    • #3
      sneu..

      Comment


      • #4
        ken niks van solderen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Ik leef met je mee Steven das deep ****. Hopelijk kan die hersteld worden zonder te veel kosten en tijdsverlies....
          Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

          Comment


          • #6

            Hallo Dirtyharry71

            Ik heb soldeerervaring... Dus als het niet meer in garantie is of zo... Denk bovendien dat ze wel zullen merken dat hij gevallen is, kan ik er wel altijd eens naar kijken hoor... Laat maar iets weten... Mijn email is te vinden in mijn profiel.

            Groetjes,
            Johan
            ______________________________________
            Johan Leuyckx
            Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
            www.leuyckx.be

            Comment


            • #7
              wie heeft er hier al iets teruggezonden naar PIN op eigen kosten ?
              met gewone post(aangetekend ?) of via DHL ?

              ga dus enkel de unit zonder disk terugsturen
              deze weegt 154gr

              ga morgen es vragen hoeveel da kost via airmail en wat de leveringstijd is
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                reply van Vasa (PIN):

                "No you don't have to put Visa number on the note.
                We will not charge you for replacement."

                Amai, is da service of wat !?!
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Dat apparaat is nog onder garantie dan ? Dus geen probleem dan toch ?
                  Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                  Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                  Comment


                  • #10
                    iets dat defect raakt na val wordt normaal niet gedekt door garantie

                    Vasa: "Warranty usually does not work with accidents like this"

                    dus is dit een geste van PIN denk ik

                    Update:
                    mijn antwoord:
                    waaw man thanx
                    this surpasses excellent service

                    reply van Vasa:
                    That's quite ok, and pleasure - I am sure you will tell lot of people to buy from us, and that is how we are going to make more sales. We help you and you help us.

                    Vasa, da's nen toffe gast
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Allé jongens, wie laat er hem ook es vallen
                      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                      Comment


                      • #12
                        Da's inderdaad een service die je op niet veel plaatsen zal krijgen. Ik heb deze week mijn eerste bestelling van PIN ontvangen en 't zal zeker de laatste niet zijn.
                        Cypho
                        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                        Comment


                        • #13
                          Hopelijk maken ze er geen probleem van dat je het toestel hebt geopend. Meestal zeggen ze dan dat de garabtie vervald als je er zelf aan begint te prutsen. Veel succes.
                          mvg,
                          Geronimo
                          www.geronimosite.net

                          Comment


                          • #14
                            Ik had een defecte x-drive2 aangekregen van PIN, heb deze teruggestuurd via DHL, verzendingskosten voor de ontvanger (PIN dus), je hoeft enkel een formuliertje in te vullen als DHL uw pakske komt ophalen.

                            En ja... PIN heeft een uitstekende service, hij WEET maaral te goed welke inpact BD voor hem betekend...

                            Comment


                            • #15
                              Dat ze daar in Belgie maar eens een voorbeeld aan nemen.
                              Ik heb nog nooit iets onder garantie laten herstellen waar ze niet eerst moeilijk over gedaan hebben.
                              En dan praat ik niet over iets laten vallen maar gewoon fabricatiefouten en dergelijke.
                              Daarom een dikke proficiat voor PIN .
                              Enne ik hoop dat je ,je x-drive vlug weer kunt gebruiken Dirtyharry
                              Groeten Rusty
                              Ik haat vriendjespolitiek

                              Comment

                              Working...
                              X