Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compact aanschaffen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke compact aanschaffen

    Hoi,

    ik ben in het bezit van een FZ20, die het helaas (zopas terug uit Turkijke) in het begin van onze reis begeven heeft. (bij opstart maakt het toestel een raar tikkend geluid, kan onmogelijk nog scherpstellen).

    Mijn vrouw is reisagente en vertrekt echter binnen 10 dagen naar Montenegro. Tegen dat ik ooit de FZ20 heb laten herstellen is zij al lang terug. Vandaar dat ik nu overweeg om een 2de toestel aan te schaffen. Ook omdat zij de FZ20 te "lomp" vindt om overal mee te nemen.
    Ik overweeg dus sterk om deze week of uiterlijk volgende week een nieuw toestel aan te schaffen dat dus zeer gebruiksvriendelijk is en goede resultaten geeft. Budget is rond de 250€, maar indien er een bepaald toestel bovenuit steekt mag het ook meer zijn.
    Bedankt voor de "gouden" tip. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

    Kenneth
    Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

  • #2
    Re: Welke compact aanschaffen

    fuji FinePix S5600, is een heel degelijke compact camera, maar mss zelfs al te lomp als je vergelijkt dat je nu al degelijke camera'tjes hebt die niet groter zijn dan een sigarettenpakje..

    Ik ben persoonlijk een ongelooflijke voorstander van de S5600 want in zijn prijsklasse vind je waarschijnlijk niet beter.

    Ik kocht hem op pixmania voor 273€!
    check it out
    ..:: Fuji FinePix S5600 ::..

    Comment

    Working...
    X