Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk rugback tas voor canera is praktisch?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk rugback tas voor canera is praktisch?

    Ik heb reeds een backpack tas waar al mijn spulletjes in kunnen.
    Nu wil ik er een backpack tas of rugzak erbij, waar de 300D en de 100-400mm en de 28-135mm en de 100mm macrolens in kan. Ik zoek een praktische tas welke ik op mijn rug kan dragen.
    Welke backpack of tas of rugzak vinden jullie goed en practisch en geschikt voor de lenzen die ik op mijn dagelijkse tochten mee kan nemen. Moet wel goed van kwaliteit zijn ter bescherming van de fotospulletjes. Niet een hele hele grote die heb ik al, gewoon voor het opbergen. Maar geschikt voor de 3 lenzen encamera die ik heb opgeschreven waar ik het meest dagelijks mee zal lopen. En.... ik ben niet zo heel groot
    Omdat jullie vast veel ervaring hebben met cameratassen, graag jullie mening, voordat ik overga tot aankoop. Groet, Marijke/Orange

  • #2
    ik heb de Lowepro Micro Trekker 200, tot grote tevredenheid...
    niet te groot, sterk, compact.
    www.lowepro.com
    Luc

    Comment


    • #3
      ik heb de Lowepro Micro Trekker 200, tot grote tevredenheid...
      niet te groot, sterk, compact.
      www.lowepro.com
      Luc

      Comment


      • #4
        ik wacht op m'n lowepro dryzone 100

        Comment


        • #5
          Ik heb zoals Clash de Micro Trekker 200 en ben er zeer tevreden van.
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            Ik heb de Lowepro Trim Trekker. Het lijkt op de meeste andere rugzakken, maar dit is een top-loader waarbij je toch makkelijk overal bij kan (het voordeel is dat je je rugzak niet van je rug hoeft te halen, en al zeker niet moet openleggen op de grond om aan je gerief te geraken). Aan de zijkant zit een handig schuifsysteem waar je telelens in moet; geniaal gevonden!

            http://www.theafricabug.com

            Comment


            • #7
              Kan alleen maar beamen wat Jochen zegt.Ik heb me voor twee weken een tweedehands Trim trekker aangeschaft via marktplaats.nl en het is een erg stevige en handige rugzak.Ook ik verkies een toploader boven een model waar je steeds de ganse boel moet openritsen.En die lensschuif onderaan is erg handig.
              Maar zo'n keuze is kwestie van persoonlijke goesting Koop in elk geval steeds groot genoeg en baseer je niet enkel op de gear die je nu hebt.(lees:liever wat te groot dan te klein)
              Danny's Photosite

              Comment


              • #8
                Ik heb ook die Trim Trekker, en ben een heel tevreden klant.
                Ook om dezelfde reden als hierboven door onze vrienden aangehaald : je hoeft de tas niet op zijn rug te leggen om eens van lens te wisselen.
                Nog een extraatje : het harnas past in een speciaal vak, en met de bijgeleverde riem kan je hem ook als gewone schoudertas dragen. Als je vaak moet wisselen, of in kleinere (of drukke) ruimtes kan dit heel handig zijn !
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Ik heb eveneens de Micro trekker 200.
                  Zeer stevig, compact maar toch ruim.

                  Groetjes

                  Lukathi
                  Groetjes

                  Lukathi

                  Comment


                  • #10
                    Weet iemand een winkel met een uitgebreidt assortiment LowePro's ?
                    Liefst in de omgeving van de Zuiderkempen.

                    Zo een tas waar de 10D mét batterygrip en Sigma50-500 kant en klaar inkan, daar is niet zoveel keuze in. En voor mijn versleten rug is een backpack wel de beste optie.
                    Als iemand een exact type kan aanraden, thanks!



                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Hombre,stuur eens een mailtje naar Jochen.Die heeft z'n Lowepro gekocht te Edegem bij De Greef (kan er iets naast zijn met de naam maar het was zoiets ongeveer).

                      Daar heeft men een ruime keuze en zeer goede prijzen.En vanuit onze streek ben je er erg snel (snelweg op,Wommelgem eraf en snelweg terug onderdoor en rechtdoor langs luchthaven Deurne en na een rood licht of drie verder naar links en je bent in Edegem.)

                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #12
                        Hartelijk dank voor de reactie's op de vraag van een foto-tas/rugzak.
                        O.a. Microtrekker 200, handig omdat deze stevig en compact en sterk is.Trim trekker o.a. weer aantrekkelijk wegens de z.g.n. "schuif" onder in de tas en een bovenlader is.
                        Ik ga kijken waar ik deze in Nederland kan kopen.Maar hopen dat beide typen op voorraad zijn, zodat ik ze allebei kan bekijken.
                        Groet, Marijke/Orange

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Dama
                          Ik heb ook die Trim Trekker, en ben een heel tevreden klant.
                          Hee, waar vinden we die Trim Trekkers??
                          Ik ben vanmiddag even aan de gang geweest met een Lowenpro Trekker 200 maar die was flink te klein
                          Eugene

                          Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

                          Comment


                          • #14
                            De mijne komt van AC-Foto Aachen.
                            Ik weet begot niet waar je die in Nederland kan vinden.
                            In België bij Focilux (Gent), maar denk dat je daar niet veel aan hebt.
                            Originally posted by Eusie
                            Originally posted by Dama
                            Ik heb ook die Trim Trekker, en ben een heel tevreden klant.
                            Hee, waar vinden we die Trim Trekkers??
                            Ik ben vanmiddag even aan de gang geweest met een Lowenpro Trekker 200 maar die was flink te klein
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #15
                              weet er soms iemand een adres in het Gentse waar ze veel zakken van Lowepro in stock hebben?

                              Kzou dat graag eens testen alvorens ik zo een zak koop.
                              Zijn toch niet goeiekoop, en als ie dan te klein is...

                              twijfel nog tussen rugzakmodel en schoudermodel.
                              Denk schoudermodel om snel te kunnen wisselen van lenzen bij sportfotografie...

                              mvg
                              Orc@
                              http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

                              Canon EOS 10D
                              Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

                              Comment

                              Working...
                              X