Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VS!!! sorry maar nog maar eens de vraag.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VS!!! sorry maar nog maar eens de vraag.

    Ik heb het laatste uur niets anders gedaan dan searches op BD i.v.m.
    de aankopen in de VS??? maar ik kom er maar nie uit.
    Het probleem is dat ik in de VS een D100 kan kopen voor 1008 euro
    (niemeer normaal, maarja).

    Zijn er mensen met positieve of negatieve ervaringen?
    en hoe zit dat nu met die extra garantie, geldt die hier dan ook.

    PLEASE help mij, ik koop 'm ook liever hier maar een verschil van 1400 euro, het maakt het zo moeilijk.

    Voor de geintereseerden http://store.yahoo.com/royalcamera/d...ras-nikon.html

  • #2
    Een tikfout misschien, vermits de camera met (eenvoudige) 24-85mm lens $2,399.00 kost zonder transport, invoerrechten en BTW?? Anders zou het idd bijzonder interessant zijn als je op zoek bent naar een 10D...

    Wim
    Canon EOS 10D; 50E
    Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
    Tamron 28-200 LD IF

    Comment


    • #3
      Vind ik te mooi om waar te zijn.
      D100 staat er nu 1189$. Is wel een "after manufacturers rebate price". Dus je betaalt ongeveer 1700$ + 7% state tax. Nikon USA stort de korting na enkele maanden terug,maar enkel op een USA rekening. Levertijden 4 tot 6 weken. Bestelling kan door de firma eenzijdig ongedaan gemaakt worden zonder opgave van redenen. Praktisch gezien loop je het volgende risico : Je bestelt een D100 en men haalt onmiddellijk 1800$ van je Visa rekening. Na 6 weken krijg je een mail dat ze niet kunnen leveren en men stort je geld terug. Je kan niet protesteren want door te bestellen was je akkoord met hun voorwaarden. Je hebt dan 6 weken lang een gratis lening aan deze firma gegeven. Nog goesting ?

      Comment


      • #4
        als ik me niet vergis geeft Nikon Europe enkel garantie en service op een hier in Europa aangekocht toestel. Toen ik laatst een firmware upgrade ging doen, werd dit gechecked.

        PS de firmware is momenteel reeds 2.0 en zit in camera als je 'm aankoopt, een kennis heeft van de week z'n D100 afgehaald in Nederland met firmware 2.0 voor 2034 euro.

        Comment


        • #5
          Voor shopkwoteringen kan je best eerst hier eens gaan zien:
          Panasonic Lumix DMC-FZ28 -- Canon MVX4i -- Canon PowerShot A40

          Comment


          • #6
            Maar als je dan toch toevallig op reis bent in de VS, kan het wel interessant zijn of niet?

            Comment


            • #7
              De shopkwoteringen zien er niet echt geweldig uit, scam, fraude graymarket...
              Dus toch te mooi om waar te zijn.
              Toch bedankt voor de reply's, nu ben ik weer met m'n 2 voeten op de grond gekomen.
              Ik kon al niemeer tegoei slapen D100 hier, D100 daar. Ik wordt er zot van!!
              Phille? uwe kameraad heeft zijn d100 toch bij progress gehaald?
              Weet ge toevallig of ze er nog in stock hadden, en was daar een nederlandstalige handleiding bij?

              Ik heb ze een mailtje gedaan met wat vragen, daar ga ik 'm bestellen denk ik.

              Mercikes allemaal


              Comment


              • #8
                die handleiding dat weet ik niet, was op bestelling, 4 werkdagen en hij kon 'm afhalen. Op hun website staat hij geprijs hoor, wel effie in een winkelmandje leggen, dan wordt de BTW bijgerekend, je zal op pakweg 2000 euro uitkomen...

                Ik rijd komende week eens naar Kamera Express, lenseke kopen ... blijkbaar liggen die kwa prijs even goed, zelfs iets beter dan AC-foto in Aken, dus we proberen eens iets anders ...

                Comment

                Working...
                X