Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vijf nieuwe Canon fotoprinters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vijf nieuwe Canon fotoprinters

    Met een nieuwe serie fotoprinters rekent Canon definitief af met de inktmafia. Met vrije inktpatronen die u overal kunt kopen en een fotoprinter welke direct aan uw fototoestel kan worden aangesloten zonder tussenkomst van een pc. De nieuwe Bubble-Jet-Modelen i455, i475D, i865, i965 en i905D van Canon ondersteunen allemaal de USB-Direktprint-Standaard PictBridge en Canons USB-Direktprint-Technologie Bubble Jet Direct.



    U kunt nu alle PictBridge-compatible fototoestellen van Canon of van andere merken aan de nieuwe Canon fotoprinters aansluiten.




    De i475D heeft een ingebouwd geheugenslot voor Compact Flash kaarten type I en II, Microdrives, SmartMedia, Memory Stick, Secure Digital en Multimedia kaarten.

    Met de nieuwe i865 en i965 kunt u nu ook uw CD-R's, CD-RW's en DVD'S bedrukken.




    De i455 heeft een richtprijs van 98,- EUR en de i475D heeft een richtprijs van 198,- EUR. Deze fotoprinters zijn vanaf volgende maand verkrijgbaar. Deze printers werken met vier inktpatronen.

    De nieuwe i865 werkt met vijf inktpatronen en print een A4-foto binnen de minuut en heeft een richtprijs van 198,- EUR. De i865 heeft een USB aansluiting en een parallel poort.




    De nieuwe i965 heeft enkel een USB aansluiting en werkt met 6 inktpatronen en heeft een richtprijs van 298,- EUR.

    De i865 en i965 zijn van november verkrijgbaar.



    De nieuwe Canon i905D is niet alleen PictBridge- en Bubble-Jet-Direct-compatibel maar heeft ook een geheugenslot voor Compact Flash kaarten type I en II, Microdrive, SmartMedia, Memory Stick, Secure Digital, Multimedia en , xD-Picture kaarten via CF-Adapter. En bovendien ook nog een inklapbare 2 Inch LCD scherm. Verder kunt u er uw CD's en DVD's mee bedrukken en gebruikt deze printer 6 inktpatronen. Leverbaar vanaf november en een richtprijs van 298,- EUR. En bij gebruik van Canon of Symbio fotopapier gaan de geprinte foto's van deze vijf fotoprinters in ider geval 25 jaren mee.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    ff off toppic...

    beste otto....als ik 'n mail stuur naar Prins.Export.Office.bvba@pandora.be
    wordt dat dan ook gelezen..of zit ik mis hier...?

    Comment


    • #3
      Originally posted by w00ha
      ff off toppic...

      beste otto....als ik 'n mail stuur naar Prins.Export.Office.bvba@pandora.be
      wordt dat dan ook gelezen..of zit ik mis hier...?


      Ja daar komen ze aan de lopende band binnen.

      Als je er één naar mij direct wil zenden stuur het dan naar
      Otto@geheugenkaart.be
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Otto Knap
        Originally posted by w00ha
        ff off toppic...

        beste otto....als ik 'n mail stuur naar Prins.Export.Office.bvba@pandora.be
        wordt dat dan ook gelezen..of zit ik mis hier...?


        Ja daar komen ze aan de lopende band binnen.

        Als je er één naar mij direct wil zenden stuur het dan naar
        Otto@geheugenkaart.be
        is onderweg...

        Comment

        Working...
        X