Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nikon D700 ?

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Natuurlijk is het fake, heb je de foto's eens goed bekeken, alsof Nikon terug zou keren naar de draaistopjes voor de 10pins plug en flitscontact

    Dit is gewoon een D200 wat gefotoshopt

    Comment


    • #62
      Re: Nikon D700 ?

      Het is echt:

      Perhaps the worst kept secret of any recent announcement Nikon has now officially revealed the compact, professional, twelve megapixel, full-frame (FX format) Nikon D700. From the outside the D700 is virtually identical to the D300, albeit for its larger 'full frame' viewfinder, internally it's almost identical to the D3, except for a slightly slower shutter (five frames per second up to eight frames per second with the MB-D10 battery grip). By comparison it also includes several function improvements over the D3 including Image Sensor cleaning ('sensor shake'), more flexible 'hard button' programming, virtual horizon in Live View and different DX mode indication on the focusing screen. The D700 also becomes the first professional Nikon DSLR to sport a built-in flash. As far as competition is concerned the D700 really only faces the Canon EOS 5D (and any replacement that may be in the works). On sale in July for US$2999 or €2599 body only. We've had a D700 for a few days now, just enough time to produce a detailed hands-on preview.
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #63
        Re: Nikon D700 ?

        Goed nieuws voor de Nikonians .
        Ik was nochtans bijna zeker dat dit het zoveelste internet-hoax-verhaal was. Niet dus. Hieruit kan je niet anders concluderen dat Nikon verdomd goed bezig is.
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #64
          Re: Nikon D700 ?

          Nikon is heel goed bezig de laatste tijd, de achterstand die er was op de concurentie is bijna voorsprong geworden volgens mij . Blijkbaar kiest Nikon bewust voor minder pixels maar dat zal alleen maar de hoge iso performantie ten goede komen
          Ben benieuwd naar de prijszetting van deze cam, als die meevalt zullen veel D3 gebruikers zich behoorlijk gepakt voelen vrees ik…
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

          Comment


          • #65
            Re: Nikon D700 ?

            ............
            Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 17:56.

            Comment


            • #66
              Re: Nikon D700 ?

              Het is zeer zeker echt, het staat op de Nikon site zelf.

              Maar dat de D3 gebruikers zich gepakt voelen denk ik niet. Uiteindelijk hebben ze toch een super camera en dat zal veel goed maken.

              Qua prijs heb ik iets van 2600€ gelezen. En dit dan bij de lancering wanneer dit ook zal zijn?? Heb ergens gelezen dat het pas in december zou zijn maar dat lijkt mij nog zeer lang.... mss photokina?
              Nikon D4s en Z7 met proper Nikkor glas.

              Comment


              • #67
                Re: Nikon D700 ?

                Vandaag bericht gekregen van Nikon (Duitsland) Camera D700 en de SB900 is vanaf 25 juli leverbaar.

                mvg
                Antoine

                Comment


                • #68
                  Re: Nikon D700 ?

                  De overstap naar FF wordt voor mij nu wel heel aanlokkelijk.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nikon D700 ?

                    Sample foto's met de D700 getrokken.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nikon D700 ?

                      Cool het uitstekende nieuws wordt eindelijk bevestigt! En het is nog vroeg voor Photokina er komt dus misschien nog wel wat mooi's!

                      D3 gebruikers zullen zich toch niet gepakt voelen denk ik hoor. Ik zou mij eerder gepakt voelen moest ik een D300 hebben. Maar dat ben ik en de meeste D300 eigenaars zullen zich ook niet gepakt voelen. Het is gewoon een mooi toestel tussen de 2.
                      Last edited by Kevlar; 1 juli 2008, 08:45.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nikon D700 ?

                        I said it before and I will say it again: "Hup Nikon Hup"

                        ik voel mij als D300 gebruiker zeker niet gepakt hoor. hij is dan ook een kleine 1000 euro duurder.
                        maar ik ben er wel zeer tevreden mee dat nikon me de mogelijkheid gegeven heeft om een betaalbare FF te kopen.
                        mijn volgende zal dan ook een FF zijn.
                        ik zie de D700 dan ook niet als een concurrent van de D300 het is gewoon zijn neefje.
                        netzoals de D3X het neefje gaat zijn van de D3.

                        ma die sb 900 staat mij wel fel aan ;-)
                        Last edited by immage; 1 juli 2008, 10:06.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nikon D700 ?

                          Officiële minisite, maar wel tergend traag momenteel: http://imaging.nikon.com/products/im...d700/index.htm
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Nikon D700 ?

                            Op de website van Kamera-Express voor 2699,00 euro : http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=25097
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Nikon D700 ?

                              Het tijdperk van de D1000 of D703 staat er aan te komen.
                              Hubert

                              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Nikon D700 ?

                                Is er al nieuws over de cashback????

                                Comment

                                Working...
                                X