Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse handleiding D70-incident!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    't Es mor e graptche!!

    Comment


    • #62
      de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen

      Comment


      • #63
        Originally posted by **********
        de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen
        Stoker
        Danny's Photosite

        Comment


        • #64
          Originally posted by **********
          de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen
          En tot waneer uw canonske ne keer binnen moet, wie zal er dan lachen..
          .....Dyslexie.......

          Comment


          • #65
            Originally posted by ANCHOR
            Originally posted by **********
            de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen
            En tot waneer uw canonske ne keer binnen moet, wie zal er dan lachen..
            Zeg maar gij kent er precies ook iets van! Geweldige spirit is dat op BD tegenwoordig
            Danny's Photosite

            Comment


            • #66
              Originally posted by roadrunner
              Originally posted by ANCHOR
              Originally posted by **********
              de dju, just vanavond mijn eoske 10D in het duts ontvangen, gelukkiglijk wel een handleidingske in pdf ook in alle talen
              En tot waneer uw canonske ne keer binnen moet, wie zal er dan lachen..
              Zeg maar gij kent er precies ook iets van! Geweldige spirit is dat op BD tegenwoordig
              Ge weet wel RR, da CanNiko gedoe wat zeggen ze daarvan op dpreview.com
              trollen...
              .....Dyslexie.......

              Comment


              • #67
                't is eigenlijk erg goed dat ze het bij Canon wel doen. En dat ze dat dan ook nog plagerig in deze thread posten.

                Dus als ik het goed begrijp voegt Canon standaard bij z'n 10D een Nederlandse handleiding in pdf op cd bij (EDIT) naast deze op papier?

                Nikon zou er dan toch behoorlijk belachelijk uitkomen, inclusief hun argumenten als ze zouden achterblijven in het beschikbaar stellen hiervan, nietwaar... Ik wens onze Belgische tak veeeeeel succes met dit extra argument...

                Comment


                • #68
                  alle ben toch blij dat er nog leven is na .... , ga jullie laten moet van mijnen baas in bed zonder handleiding. Salut en tot wederhorens veel plezier nog met alle fantastische toestellen ( allé denk ik toch hé)

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Koen_vervoort
                    't is eigenlijk erg goed dat ze het bij Canon wel doen. En dat ze dat dan ook nog plagerig in deze thread posten.

                    Dus als ik het goed begrijp voegt Canon standaard bij z'n 10D een Nederlandse handleiding in pdf op cd bij (EDIT) naast deze op papier?

                    Nikon zou er dan toch behoorlijk belachelijk uitkomen, inclusief hun argumenten als ze zouden achterblijven in het beschikbaar stellen hiervan, nietwaar... Ik wens onze Belgische tak veeeeeel succes met dit extra argument...

                    How, niet alleen canon, bij mijn minolta had ik 2 jaar geleden al de handleiding in pdf erbij geleverd, in het nederlands.... 't kan toch niet allemaal perfect zijn he bij nikon, de handleiding en de kamera bij canon viel er nog commentaar te geven op de camera ook
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #70

                      How, niet alleen canon, bij mijn minolta had ik 2 jaar geleden al de handleiding in pdf erbij geleverd, in het nederlands.... 't kan toch niet allemaal perfect zijn he bij nikon, de handleiding en de kamera bij canon viel er nog commentaar te geven op de camera ook
                      En voor de Canonians hier dan weer voorspelbaar op reageren, zal dit Nikon-bezittend heerschap meteen maar even verwijzen naar de talrijke berichten over moire en rode en groene colorshifts om zodus het stookgehalte van de vorige reply te blussen...

                      Comment


                      • #71
                        Of er nu een Nederlands PDF'ke bij een camera zit of niet,'t zal me worst wezen hoor en 't is totaal irrelevant bij het aankopen of tevreden zijn met je camera.

                        Wil dat zeggen dat je er de importeur niet mag op attent maken?Tuurlijk niet,maar hou de dingen een beetje binnen z'n proporties
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #72
                          Herinneren jullie het nog?
                          Originally posted by sailor
                          Antwoord gehad!

                          Beste heer,

                          Ik volg de D70 pdf perikelen op de voet.

                          Op dit moment kan ik nog geen sluitend antwoord geven of de handleiding al dan niet in pdf beschikbaar zal zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om in jullie voordeel te lobbyen bij de eerstvolgende vergadering op maandag 19-04-2004.

                          Ik hoop dat we nog op enig geduld kunnen rekenen van uw kant. Ik zal deze week nog contact opnemen met Nikon Europa hierover.

                          Ik hou u in ieder geval op de hoogte en ik hoop dat we jullie deze week nog een CD-ROM met de handleiding kunnen toesturen.

                          Met vriendelijke groeten

                          Ellen Quix
                          Marketing & Communications Assistant

                          Boomsesteenweg 77
                          B-2630 Aartselaar
                          Belgium
                          Tel.: + 32.3.870.59.00
                          Fax: + 32.3.870.59.11
                          equix@debeukelaer.be


                          Klinkt al iets positiever hé!

                          Vandaag ontvangen:

                          We zijn inderdaad momenteel niet in de mogelijkheid u nu een Nederlandstalige handleiding te bezorgen in .pdf formaat voor uw Nikon D70.
                          Hopelijk veranderd dit in de nabije toekomst en zal er andere regeling komen aangaande user manual downloads voor Nikon producten.

                          met vriendelijke groeten

                          Nikon Support
                          Dirk Van Hauwe

                          En voor diegenen die het "zogenaamd" niet interesseert, reageer dan niet hé!
                          Lid: BD 0249BE
                          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by sailor
                            En voor diegenen die het "zogenaamd" niet interesseert, reageer dan niet hé!
                            Ik zou in zitstaking gaan of beter nog,in hongerstaking!Of Canon kopen want daar is alles zeker perfekt!!!

                            Een "zogenaamd" niet geinteresserde BD'er die het niet kon laten toch een geinteresserde reaktie te geven.
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #74
                              Gij zijt toch nen betrokken mens, hee RR
                              Originally posted by roadrunner
                              Originally posted by sailor
                              En voor diegenen die het "zogenaamd" niet interesseert, reageer dan niet hé!
                              Ik zou in zitstaking gaan of beter nog,in hongerstaking!Of Canon kopen want daar is alles zeker perfekt!!!

                              Een "zogenaamd" niet geinteresserde BD'er die het niet kon laten toch een geinteresserde reaktie te geven.
                              “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                              Scott Adams

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by markali
                                Gij zijt toch nen betrokken mens, hee RR
                                Originally posted by roadrunner
                                Originally posted by sailor
                                En voor diegenen die het "zogenaamd" niet interesseert, reageer dan niet hé!
                                Ik zou in zitstaking gaan of beter nog,in hongerstaking!Of Canon kopen want daar is alles zeker perfekt!!!

                                Een "zogenaamd" niet geinteresserde BD'er die het niet kon laten toch een geinteresserde reaktie te geven.
                                De lucht is hier momenteel betrokken,maar dat is dan ook alles vrees ik

                                't Was gewoon een geinteresseerde reaktie op een modern probleem in onze reeds erg verzuurde maatschappij waarbij ik moet aangeven dat "zogenaamd" geinteresseerd zijn niet hetzelfde is als "hoegenaamd" geinteresseerd zijn. Goeie zin maar ik snap hem eigenlijk zelf niet
                                Danny's Photosite

                                Comment

                                Working...
                                X