Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ned. handleiding Canon Powershot G3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ned. handleiding Canon Powershot G3

    Hallo,
    Wie kan mij helpen aan een Ned. handleiding van de Canon Powershot G3?
    Uiteraard tegen vergoeding.
    B.v.d
    Je zou me ontzettend helpen daarmee!

  • #2
    Dit heb ik er over gevonden!!!!!!

    Alle handleidingen kunt u bij VAS Supplies bestellen.

    • De gemiddelde kosten per handleiding bedragen €. 35,-*

    • * Genoemde prijzen zijn inclusief BTW en verzendkosten.

    VAS Supplies Peter van Assouw
    tel: 013-5773300
    fax: 013-5773355
    E-mail: info@vassupplies.nl
    Canon 5D mark III, canonlenzen 24-105 ~ 70-200 f/2.8 L IS ~ 100mm Macro, BG-E2, GT2540, GH2750QR
    http://www.ontdek-amerika.nl

    Comment


    • #3
      Staan ze nergens online?? Die van Nikon heb ik ooit ergens op het internet zien staan. Niet op de site van Canon??
      Groet,
      Paul

      Comment


      • #4
        Whitefarmer,kijk eens in deze topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=20240&SearchTerms=handleiding,G 3
        Daarin wordt je vraag beantwoord denk ik.
        Danny's Photosite

        Comment


        • #5
          Hoi,

          Ik heb een pdf file dat ik je wel toe kan sturen, is een nederlandse hendleiding voor de g3. Bij vas kost een handleiding 25€ en dat is een konplete dus 3 boekjes en software.

          Weet iemand mischien waar ik een file van 15 mb op het net kan zetten zodat mensen hem eraf kunnen halen? Toesturen op een cdtje is ook geen probleem komen we ook wel uit.


          Groeten,

          Manuel Rijnen
          Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

          Comment


          • #6
            Als je Kazaa hebt kan je hem daar plaatsen





            Originally posted by remanus
            Hoi,

            Ik heb een pdf file dat ik je wel toe kan sturen, is een nederlandse hendleiding voor de g3. Bij vas kost een handleiding 25€ en dat is een konplete dus 3 boekjes en software.

            Weet iemand mischien waar ik een file van 15 mb op het net kan zetten zodat mensen hem eraf kunnen halen? Toesturen op een cdtje is ook geen probleem komen we ook wel uit.


            Groeten,

            Manuel Rijnen

            Comment


            • #7
              Hoi,

              Ik heb geprobeerd hem op een free server te zetten maar deze heeb een limited download .

              Nu wil ik hem wel op kazaa zetten maar ik laat ook niet mijn computer heel de week aanstaan. dus voor degen die hem willen hebben neem ff kontakt met me op via msn( m.rijnen@home.nl ) of telefoon 0616964144.
              Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

              Comment


              • #8
                Originally posted by whitefarmer
                Hallo,
                Wie kan mij helpen aan een Ned. handleiding van de Canon Powershot G3?
                Uiteraard tegen vergoeding.
                B.v.d
                Je zou me ontzettend helpen daarmee!

                Voor 12,50 Euro kun je ze afhalen ik heb ze hier liggen.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  Remanus was zo vriendelijk de handleiding naar mij toe te sturen , en ik ben die nu aan het uploaden op mijn website. Vandaag nog post ik de link hier op het forum. Het gaat over een gescande versie van het nederlandse boekje , maar is vrij gehoorlijk gedaan. Nog ff geduld , mijnen FTP zit nog maar aan 15%

                  Comment


                  • #10
                    Yo,

                    Bedankt voor de moeite. 'k Hou het een beetje in de gaten.
                    Als ik iets kan doen voor je moet je 't maar zeggen.

                    Greetz, Bart

                    Comment


                    • #11
                      Wegens persoonlijke bedreigingen heb ik hem van mijn website gehaald.
                      Er zijn namelijk mensen op dit forum die liever de boekjes verkopen , en die een publicatie op het net aanzien als copyright schending. Moest Canon er een handleiding in het nederlands bijgeven , zouden we geen copy moeten zoeken op het net , niet ?

                      Iemand heeft hem wel hier online gezet:

                      http://powershotg3.tripod.com/

                      Veel plezier ermee.

                      Comment


                      • #12
                        Powerlite,
                        Eindelijk iemand die de NL handleiding heeft ingescand en op het net heeft gezet. Hartelijk dank voor de moeite en waarschijnlijk niet van mij alleen.
                        Marcopolo.

                        Comment


                        • #13
                          Hopelijk dat zijne site nie overbelast wordt...

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt !!!!

                            Hier zul je veel mensen een plezier mee doen.
                            http://www.vannecke.be
                            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by powerlite
                              Er zijn namelijk mensen op dit forum die liever de boekjes verkopen aan 12,5€ ,
                              12,5€ voor iets wat je kan bestellen voor 12€ bij canon inclusief verzendingskosten???????

                              Canon zet toch ook de handleiding online voor de G3, weliswaar de engelse. Zie het als Canon helpen
                              http://www.vannecke.be
                              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                              Comment

                              Working...
                              X